Kreftforeningens Stafett for livet Kristiansand

Velkommen til Stafett for livet Kristiansand! 8.–9. juni 2024 skal vi igjen vise vår støtte til alle som er rammet av kreft i et helt døgn. Meld deg på allerede nå, enten du vil stille med eget lag, være lagdeltaker eller fighter.

8.–9. juni 2024

Kristiansand stadion, Østre Ringvei 2

Følg stafetten

Hva er Stafett for livet?

Kreftforeningens Stafett for livet er en hyllest til alle som er rammet av kreft. Familie, venner, skoler, foreninger, arbeidsplasser og andre danner lag for en person de vil støtte eller minnes.  Sammen skal de gå eller løpe i et helt døgn for vise at det alltid bør være noen på banen for den som er syk.

Slik deltar du i Stafett for livet

Det er flere måter å delta i Stafett for livet på. Se mulighetene her, og bli med oss i å gjøre en forskjell og vise din støtte til alle om rammes av kreft. Det er gratis å delta. Mange stafetter er allerede i gang med planleggingen. Følg med på den stafetten du ønsker å delta på for mer informasjon.

Du deltar i Stafett for livet å opprette et eget lag eller melde deg som lagdeltaker. Lagene består av familie, venner, kollegaer og andre som du ønsker å invitere inn. Har du, eller har du hatt kreft kan du delta som fighter. Fighterne er stafettens æresgjester, og inviteres til et eget program under deler av stafetten. Du kan delta på et lag selv om du er fighter.

Bli frivillig
Stafett for livet drives av frivillige i Kreftforeningen, og de frivilliges innsats er helt avgjørende for å få til et godt arrangement. Både i forkant og under stafetten er det mange ulike oppgaver som skal gjøres, og vi trenger frivillige i ulike roller. Kontakt din lokal stafett for å melde deg som frivillig. Les mer og meld din interesse her.

Som støttespiller eller sponsor kan du vise din støtte ved å gi penger til kreftsaken, eller ved å støtte en stafett med varer og tjenester. Det er også mulig å starte en egen digital innsamling.  Du kan støtte en stafett, et lag eller en deltaker. Du kan også støtte ved å kjøpe lysposer til lysseremonien. Ta kontakt med din lokale stafett og hør hvordan du kan bidra.

Samle inn penger

Det er mulig å samle inn penger til Kreftforeningen i forbindelse med Stafett for livet. Alt som samles inn går til Kreftforeningens arbeid.

Du kan gi din støtte ved å:

– Å vippse til 500949, Kreftforeningens Stafett for livet Kristiansand sitt eget vippsnummer.

– Opprette din egen digitale innsamling for Stafett for livet Kristiansand. Klikk på lenken under, klikk «Start innsamling» og følg instruksjonene.

Lurer du på noe?

May Linn Utsogn Johanson