Kreftforeningens Stafett for livet

Kreftforeningens Stafett for livet er en hyllest til alle som er rammet av kreft. Familie, venner, skoler, foreninger, arbeidsplasser og andre danner lag for en person de vil støtte eller minnes.  Sammen skal de gå eller løpe i et helt døgn for vise at det alltid bør være noen på banen for den som er syk.

Gi en stafettopplevelse i gave!

Gi noen du er glad i en gave utenom det vanlige! Gi dem en invitasjon til Stafett for livet 2024. Ikke bare får de en stor opplevelse selv, men de gjør også en forskjell for andre. Det er gratis å delta.

Opprett ditt eget lag på den stafetten du ønsker, og inviter dem til å melde seg på – til et døgn fylt med fellesskap, magiske øyeblikk, gode samtaler og samhold.

Last ned din invitasjon her.

Påfyll av energi. Min sorg over en nær som døde er gått fra tung til lett. Jeg har opplevd at sorgen bæres av mange. Jeg er ikke alene. Stafett for livet er et nettverk, det knytter mennesker sammen. Uansett hvem du er eller hvor gammel du er.

Deltaker Stafett for livet

Fighter = æresgjest

Har du, eller har du hatt kreft inviterer vi deg til å delta som fighter under Stafett for livet. Fighterne er våre hedersgjester. Her kan du senke skuldrene, og få en pause fra hverdagen sammen med andre som har det som deg. Påmeldingen åpner i november!

Bli frivillig!

Som frivillig kan du være med over en lengre periode i en av arbeidsgruppene som står for planleggingen og gjennomføringen av stafetten, eller du kan være med som frivillig kun på selve arrangementet. Noe for deg?

Utan tvil den fineste helga. Ei helg fylt med så enormt mykje latter, takknemlighet, sorg, gode samtalar, tårer og et fantastisk samhold. Eg har gleda meg lenge til denne helga, men likevel gjekk det over alle forventingar. Ei helg eg kjem til å leva lenge på.

Henriette Hals Guddal, lagleder og deltaker, Stafett for livet Førde

– Stafett for livet er årets fineste døgn

Når Stafett for livet går av stabelen i Trondheim, stiller Securitas Trondheim med lag for tredje gang. – Stafetten har blitt det viktigste team building-arrangementet vi har i løpet av året, forteller de.

– Stafett for livet ga meg en mening

Rune Lunde og familien har måttet leve med kreft tett på livet mer enn én gang. Historien er hjerteskjærende, men de deler den likevel. For kreftsakens skyld. I mars ble Rune tildelt Global Recognition Award fra den internasjonale Stafett for livet-stiftelsen.