Vardesenteret i Oslo

Vardesenteret ved Oslo Universitetssykehus er en gratis møteplass i samarbeid med Kreftforeningen for alle som er rammet av kreft. Her kan du ta en pause, utveksle erfaringer og få råd og hjelp. Du finner oss på både Radiumhospitalet og Ullevål sykehus.

Tilbud og aktiviteter

Vardesenteret er et friareal for alle som rammes av kreft. Du kan slappe av i eget selskap når du vil det, dele erfaringer eller få råd og hjelp i situasjonen du står i.

Åpningstider i påska

Radiumhospitalet
Mandag 25.03 og tirsdag 26.03: Klokken 09.00-14.00.
Deretter stengt tom 01.04.
Ullevål sykehus
Stengt tom 01.04.

Her finner du oss

Vardesenteret finner du på to sykehus i Oslo – Radiumhospitalet og Ullevål sykehus.

Vardesenteret på Radiumhospitalet
Ullernchausseen 70, Oslo
Se kart (google)

Vardesenteret ligger i bygg J. Ta heisen eller trappen til 5. etasje og gå gjennom restauranten på Pasienthotellet.

Vardesenteret på Ullevål Sykehus
Kirkeveien 166, Oslo
Se kart (google)

Vardesenteret ligger i bygg 11 på Kreftsenteret. Ta heisen eller trappen til 4. etasje, gå til høyre og følg skiltingen til Pusterommet/Vardesenteret.

Vardesenteret i Oslo

Radiumhospitalet og Ullevål sykehus

vardesenteret@ous-hf.no97 40 04 40

Eli Jorun Syvrud

senterkoordinator

uxelyv@ous-hf.no41 56 36 61

Joanna Henrika Andersson

klinisk ernæringsfysiolog

joaand@ous-hf.no90 68 21 18

Disse møter du

På Vardesenteret møter du mennesker med spesialkompetanse som kan hjelpe deg når du trenger det og frivillige som tar deg godt i mot. Stikk innom når det passer og bli så lenge du vil, uansett om du er pårørende, etterlatt, nåværende eller tidligere kreftpasient.

Fra venstre: senterkoordinator Eli Jorun Syvrud, vardevakt Nina Paus, ernæringsfysiolog Joanna Henrika Andersson og vardevakt Line Strøm.

Om Vardesenteret

Vardesenteret er en gratis møteplass for alle som er rammet av kreft, tilknyttet sju sykehus i landet.