Vardesenteret i Bodø

Vardesenteret på Nordlandssykehuset er en gratis møteplass i samarbeid med Kreftforeningen for alle som er rammet av kreft. Her kan du ta en pause, utveksle erfaringer og få råd og hjelp.

Tilbud og aktiviteter

Vardesenteret er et friareal for alle som rammes av kreft. Du kan slappe av i eget selskap når du vil det, dele erfaringer eller få råd og hjelp i situasjonen du står i.

Åpningstider

Mandag-torsdag kl. 09.00-14.00.

Vi har i tillegg kveldsåpent onsdager kl. 17.30–20.00.

Varmt velkommen!

Disse møter du

På Vardesenteret møter du mennesker med spesialkompetanse som kan hjelpe deg når du trenger det, samt frivillige som tar deg godt i mot. Du er hjertelig velkommen innom i vår åpningstid uansett om du er pårørende, etterlatt, nåværende eller tidligere kreftpasient.

Katrin Aakre
Senterkoordinator
Hos oss kan mennesker som rammes av kreft koble av, snakke med likesinnede og søke råd. Katrin planlegger tilbudene ved senteret sammen med ansatte og frivillige.

Lena Hansen
Senterkonsulent
Vardesenteret byr på mange forskjellige muligheter. Lena kan fortelle om tilbudene som finnes og om de ulike fagpersonene du kan møte og få hjelp fra.

Vil du bli frivillig?

I tillegg til de som arbeider fast på Vardesenteret, er Kreftforeningens frivillige en viktig del av teamet. Hos oss møter de besøkende et team på rundt 30 frivillige og likepersoner. Nå ønsker vi å styrke dette teamet med enda flere frivillige. Ønsker du å bli en del av vårt team? Her kan du melde din interesse og få mer informasjon om arbeidet som frivillig.

Her finner du oss

Nordlandssykehuset
Biskop Kroghs gate 21, Bodø
Se kart (Google Maps)

Vardesenteret ligger på Pasienthotellet Zefyr hotell, bygg I, 4. etasje.

Katrin Akre

senterkoordinator

katrin.aakre@nordlandssykehuset.no

Nordlandssykehuset

vardesenteret@nordlandssykehuset.no46 61 08 49

Om Vardesenteret

Vardesenteret er en gratis møteplass for alle som er rammet av kreft, tilknyttet sju sykehus i landet.