Samtale med helsefaglig rådgiver

Våre helsefaglige rådgivere kan gi råd og veiledning i hvordan håndtere en krevende livssituasjon som kreftrammet.

Våre helsefaglige rådgivere er utdannet sykepleiere og har lang erfaring innen kreftomsorg. De kan gi støttesamtaler for både kreftpasienter, pårørende og deg som har mistet noen i kreft. De har oversikt over alle tilbud på Vardesenteret og kan dermed gi veiledning i hvilke tilbud som kan være aktuelle for deg. De kan også vise vei til andre fagpersoner både på sykehuset og i kommunen.

Hvor og når?

Du kan snakke med en helsefaglig rådgiver digitalt eller ved å besøke Vardesenteret i Trondheim. Tilbudet er åpent for alle som bor i Trøndelag og Møre og Romsdal.

Bestill tid for samtale med helsefaglig rådgiver i bookingsystemet vårt, uansett om du vil møtes på Vardesenteret eller snakke digitalt. Du må opprette bruker første gang du logger inn. Når du bestiller digital samtale får du først en e-post med veiledning. deretter en lenke til samtalen.

Har du problemer med å melde deg på i bookingsystemet, kan du ta kontakt med oss:

Vardesenteret i Trondheim

St. Olavs hospital