Kreftforeningens rettshjelp i Bodø

Kreftforeningens rettshjelp er et gratis tilbud til deg som er kreftpasient eller pårørende. Du kan møte en jurist på Vardesenteret på Nordlandssykehuset i Bodø og få gratis juridisk rådgivning.

• Er du usikker på hva du kan få fra NAV når ett år med sykepenger er omme?
  • Har du fått avslag hos NAV og trenger hjelp til å klage?
  • Har du kreft og er usikker på hvilken rett du har til forsikring?
  • Lurer du på om pasientskadeerstatning kan være aktuelt?

Når sykdom rammer, er det viktig at alt det praktiske, juridiske og økonomiske er så greit som mulig. Juristene i Kreftforeningens rettshjelp kan hjelpe deg med å gå igjennom saken din, skrive brev eller formulere en klage. Vi gir deg gode råd og konkret hjelp – og håper resultatet er en bekymring mindre for deg og dine nærmeste.

Tid

Tidspunkter for høsten legges ut så snart det er klart. I mellomtiden kan du ringe eller sende e-post, så vil en av våre jurister kontakte deg.

Vardesenteret i Bodø
Nordlanssykehuset
Biskop Kroghs gate 21, Bodø
Se kart (google)

Vardesenteret ligger på Pasienthotellet Zefyr hotell, bygg I. Ta heisen opp i 4. etasje og gå til venstre. Kommer du fra hovedinngangen på Nordlandssykehuset, kan du følge skiltingen til Vardesenteret og de mørkegrå pilene i gulvet.