Vardesenteret i Tromsø

Vardesenteret på Universitetssykehuset Nord-Norge – Tromsø er et tilbud for alle som rammes av kreft. Her kan du ta en pause, utveksle erfaringer og få råd og hjelp.

Åpningstider og tilbud

Vi holder åpent tirsdager, onsdager og torsdager fra klokka 10.00–14.00

Stikk innom når det passer og bli så lenge du vil, uansett om du er pårørende, etterlatt, nåværende eller tidligere kreftpasient. Her vil du alltid få både kaffe og noe godt til.

20. juli–5. august har vi sommerstengt.

COVID 19: Aktiviteten på senteret vurderes av sykehuset og Kreftforeningen etter råd fra Folkehelseinstituttet. Vi følger selvsagt smittervernsreglene og justerer tilbud løpende.

Her finner du oss

Universitetssykehuset Nord-Norge (UNN)
Sykehusveien 38, Tromsø
Se kart (google)

Vardesenteret finner du i fløy E1, 3. etasje.

Disse møter du

Kreftforeningens ansatte tar i mot deg på Vardesenteret og ordner med praktiske gjøremål. De kan også vise deg hvilerommet med massasjestol og de to el-syklene vi har til utlån. Du kan også komme i kontakt med Likepersoner. De er tidligere kreftpasienter og pårørende som har vært gjennom noe av det samme som deg. De har taushetsplikt og er kurset i å dele erfaringer.

Universitetssykehuset Nord-Norge

Tilbud og aktiviteter

Vardesenteret er et friareal for alle som rammes av kreft. Du kan slappe av i eget selskap når du vil det, dele erfaringer eller få råd og hjelp i situasjonen du står i.

Var dette nyttig?