Vardesenteret i Tromsø

Vardesenteret på Universitetssykehuset Nord-Norge – Tromsø er et tilbud for alle som rammes av kreft. Her kan du ta en pause, utveksle erfaringer og få råd og hjelp.

Åpningstider og tilbud

Vi holder åpent tirsdager, onsdager og torsdager fra klokken 10.00–14.00. Det er også åpent hver andre onsdag klokken 17:00–19:30. (10.11, 24.11, 08.12, 12.01, 26.01, 19.02 og 23.02).

Her møter du frivillige og likepersoner, samt ansatte fra Kreftforeningen og UNN.

Stikk innom når det passer og bli så lenge du vil, uansett om du er pårørende, etterlatt, nåværende eller tidligere kreftpasient. Her vil du alltid få både kaffe og noe godt til.

Utenom korona så arrangeres det et bredt utvalg tilbud. Vi gleder oss til vi nærmer oss normalen. Men i mellomtiden så tilbyr vi et lunt sted å komme til. Et hjem bortenfra hjemmet. En varm kopp kaffe og te. Enkel servering og et hyggelig vertskap. Velkommen!

COVID 19: Aktiviteten på senteret vurderes av sykehuset og Kreftforeningen etter råd fra Folkehelseinstituttet. Vi følger selvsagt smittervernsreglene og justerer tilbud løpende.

Her finner du oss

Kreftforeningen sine lokaler i Grønnegata 86-88 i Tromsø sentrum.

Disse møter du

Kreftforeningens ansatte tar i mot deg på Vardesenteret og ordner med praktiske gjøremål. De kan også vise deg hvilerommet med massasjestol. Du kan også komme i kontakt med Likepersoner. De er tidligere kreftpasienter og pårørende som har vært gjennom noe av det samme som deg. De har taushetsplikt og er kurset i å dele erfaringer.

Vardesenteret i Tromsø

Universitetssykehuset Nord-Norge

Tilbud og aktiviteter

Vardesenteret er et friareal for alle som rammes av kreft. Du kan slappe av i eget selskap når du vil det, dele erfaringer eller få råd og hjelp i situasjonen du står i.

Var dette nyttig?