Juridisk rådgivning på Ullevål sykehus

På Vardesenteret på Ullevål sykehus kan du møte en jurist fra Kreftforeningens rettshjelp og få gratis juridisk rådgivning. Møt oss på utvalgte datoer i høst.

• Er du usikker på hva du kan få fra NAV når ett år med sykepenger er omme?
  • Har du fått avslag hos NAV og trenger hjelp til å klage?
  • Har du kreft og er usikker på hvilken rett du har til forsikring?
  • Lurer du på om pasientskadeerstatning kan være aktuelt?

Når sykdom rammer, er det viktig at alt det praktiske, juridiske og økonomiske er så greit som mulig. Juristene i Kreftforeningens rettshjelp kan hjelpe deg med å gå igjennom saken din, skrive brev eller formulere en klage. Vi gir deg gode råd og konkret hjelp – og håper resultatet er en bekymring mindre for deg og dine nærmeste.

Klokken 12.00-14.00.

Du kan møte frivillig jurist ved Vardesenteret Ullevål på følgende datoer høsten 2024:

• 25. september
  • 30. oktober
  • 27. november

Besøk oss gjerne på Vardesenteret Radiumhospitalet for møte med frivillig jurist hver onsdag fra klokken 10.00-14.00. Det er ikke nødvendig å booke avtale på forhånd. Vel møtt!

Vardesenteret på Ullevål Sykehus
Kirkeveien 166, Oslo
Se kart (Google Maps)

Vardesenteret ligger i bygg 11 på Kreftsenteret. Ta heisen eller trappen til 4. etasje, gå til høyre og følg skiltingen til Pusterommet/Vardesenteret.