Treffpunkt – møteplass for barn og unge i Trondheim

Treffpunkt er for barn og unge mellom 6 og 16 år som har alvorlig sykdom i familien, eller som har opplevd at noen som står dem nær er død.

På Treffpunkt møtes barn som er i liknende situasjoner – som kan skjønne følelser som skyld, angst og uro, sinne og irritasjon, som selv kanskje har hodepine eller vondt i magen. Her treffer de trygge voksne som har tid til å lytte, leke og dele.

Samtale er sentralt på alle Treffpunkt, men praten skjer på barnas premisser. På alle Treffpunkt er det lek, spill og aktiviteter.

I Trondheim har vi 2 grupper med treffpunkt. Man velger en av gruppene før oppstart.

Treffpunkt varer fra 17.30 til 19.30 følgende datoer

• MANDAGSGRUPPE:
  • 12.februar
  • 4.mars
  • 18.mars
  • 8.april
  • 29.april
  • 27.mai
  • 6.juni
  • TORSDAGSGRUPPE:
  • 11.januar
  • 1.februar
  • 22.februar – AVLYST
  • 14.mars
  • 4.april
  • 25.april
  • 16.mai
  • 6.juni (felles avslutning med mandagsgruppe)

Kontakt og påmelding

Det er gratis å delta på Treffpunkt, men man må melde seg på. Kontakt oss for mer informasjon og påmelding.

Nisrin El Morabit

Kreftforeningen