Kreftforeningen under Arendalsuka 2022

Kreftforeningen kommer til å være til stede mange steder i løpet Arendalsuka 15.–19. august. Der kommer vi til å møte mange av Norges mest sentrale beslutningstakere som vi vil diskutere Kreftforeningens viktigste saker med.

Bilde av Ingrid Ross
Generalsekretær Ingrid Stenstadvold Ross med flere stiller for å belyse våre viktigste saker.

Arendalsuka er en arena hvor politikere, samfunns- og næringslivsaktører møtes årlig for å diskutere aktuelle temaer.

I år skal Kreftforeningen blant annet snakke om fremtidens kreftbehandling, ny kreftstrategi, kreftforebygging, raskere tilgang til nye kreftbehandlinger samt pasientperspektivet i arbeidslivet.

Er du nysgjerrig på noen av disse temaene? Her er en oversikt over hvor du kan treffe oss under Arendalsuka.

Mandag 15. august

For å lese mer arrangementene, trykk på lenken tilknyttet hvert arrangement i oversikten nedenfor.

Tirsdag 16. august

Onsdag 17. august

Torsdag 18. august

Kontaktpersoner:

Asle Wingsternes, spesialrådgiver, samfunnspolitisk seksjon, Kreftforeningen
E-post: asle.wingsternes@kreftforeningen.no
Telefon: 41 61 42 52

Malin Albrechtsen van der Hagen, spesialrådgiver, samfunnspolitisk seksjon, Kreftforeningen
E-post: malin.albrechtsen@kreftforeningen.no
Telefon: 90 85 03 10