Bli frivillig i Kreftforeningen

Kreft berører alle. Vi trenger derfor frivillige med ulik erfaring og bakgrunn. Du behøver ikke ha erfaring med kreft – bare ha lyst til å bidra. Du må stort sett være over 18 år for å være frivillig, med enkelte unntak.

Vi trenger frivillige over hele landet

Vi har mange ulike aktiviteter og tilbud i Kreftforeningen som du kan melde deg som frivillig til. Uansett om du har litt tid – eller mer. Du får opplæring tilpasset aktivitetene du deltar på, og du blir selvsagt tatt godt i mot av oss. Vi trenger frivillige i hele landet.

Lurer du på hvilke aktiviteter vi har der du bor? Gå til skjema for innmelding (mobilise.no) og velg først sted i nedtrekksmenyen. Deretter får du opp en liste over hvilke aktiviteter du kan bli frivillig til på det stedet.

Givende å hjelpe barn

«Jeg har siden jeg begynte å studere, jobbet frivillig på Treffpunkt i regi av Kreftforeningen.

For meg betyr det å være frivillig veldig mye i en ellers hektisk hverdag.

Å kunne sammen med barna være kreativ, leke og spille, og ikke minst se smilene og høre latteren deres runge i det nye Vardesenteret i Bergen, er en så givende og virkelig uvurderlig følelse!»

Vilde Skaug (22)