Engasjementet ditt teller – bli medlem i Kreftforeningen

I dag overlever tre av fire kreft. Én av fire gjør det ikke. Bli med oss i arbeidet mot vårt felles mål: Et liv uten kreft.

Takket være de over 135 000 medlemmene i Kreftforeningen har vi stor tyngde i møte med politikerne slik at vi kan kreve god og likeverdig kreftomsorg for alle.

Pris for medlemskap:

360 kroner for vanlig medlemskap
195 kroner for student og pensjonist
90 kroner ekstra per person for familiemedlemskap

Som medlem får du Kreftforeningens magasin, Felles krefter, i postkassen to ganger i året.

Betalingsvalg
Personlig informasjon

Total sum: 360 kr

Bor det flere hjemme hos deg som ønsker å bli medlem? Meld inn hustandsmedlem her.

Som medlem bidrar du til at vi kan:

• Støtte livsviktig forskning. Resultatet er ny og mer effektiv behandling.
  • Heve stemmen i møte med politikerne. For god og likeverdig kreftomsorg for alle, uansett bosted og økonomi.
  • Gi informasjon, lage gode tilbud og møteplasser. Fordi ingen skal møte kreft alene.

Vanlige spørsmål

Jeg har blitt pensjonist og vil endre til pensjonistpris. Må jeg ha ny faktura?

• Du kan selv endre beløpet til kr. 195 når du betaler fakturaen du har mottatt, så vil medlemskapet endres automatisk.

Du vil motta kontingenten som e-faktura dersom du har takket ja til automatisk Efaktura i banken din. Du kan endre dette i din nettbank.

For å endre adresse eller andre opplysninger logg inn på Min side.

Du får magasin i posten

Vårt magasin, Felles krefter, sendes til alle medlemmer to ganger i året. Her kan du lese spennende saker om kreftforskning, forebygging, vårt politiske arbeid, samt historier om mennesker som rammes av kreft.

Kvinne med headset smiler til kamera. Foto.

Lurer du på noe?

Ta kontakt med sentralbordet på e-post eller telefon.

Hva er vi?

Vi er en av de største bruker- og interesseorganisasjonene i Norge. Vi er en betydelig samfunnsaktør og en stor medlemsorganisasjon på helseområdet.

Hva gjør vi?

Vi jobber for at færre skal få kreft, at flere skal overleve kreft og for bedre livskvalitet for pasienter og pårørende. «Et liv uten kreft» er visjonen vi strekker oss mot.