Bli medlem med SMS

Send kodeord til 2277
MEDLEM (360 kroner per år)
PENSJONIST (195 kroner per år)
STUDENT (195 kroner per år)

Hva går pengene til?

Gjennom vårt politiske arbeid er vi et talerør for kreftpasienter og pårørende Kreftforeningen står bak flere store løft på kreftområdet. Mammografiscreening, Kreftregisteret, Vardesentre for pasienter og pårørende og kreftkoordinator i kommunene er eksempler på tiltak igangsatt av oss.

Kreftforeningen er en viktig samfunnsaktør; gjennom forskning, forebygging, informasjon, støtte, rådgivning og politisk arbeid bekjemper vi kreft lokalt, nasjonalt og globalt.

Vi er en av Norges største bidragsytere til kreftforskning. Og forskning virker – nå overlever så mange som 7 av 10 sin kreftsykdom. Det er håp i de resultatene. Les mer om hvordan vi bruker pengene.

Lurer du på noe eller trenger du mer informasjon?
Telefon: 21 49 49 21
E-post: marked@kreftforeningen.no

Skattefradrag

Det gis ikke skattefradrag på medlemskontingenten. Ønsker du å støtte i tillegg til dette vil du få skattefradrag fra første krone på de gavene du gir til kreftforskning. Øremerker du gaven til omsorgsarbeid og/eller helsefremmende arbeid får du skattefradrag for beløp mellom 500 kroner og 40 000 kroner.

Bor det flere hjemme hos deg som kan bli medlem?

Husstandsmedlem koster 90 kroner per år. De trenger kun ha samme bostedsadresse som deg selv. Du kan legge til hvor mange husstandsmedlemmer du vil.

Registrer nytt husstandsmedlem

Felles krefter

Som medlem får du tilsendt vårt magasin Felles krefter to ganger i året. Her kan du lese spennende saker om kreftforskning, forebygging og vårt politiske arbeid, samt historier om mennesker som rammes av kreft.

Se alle våre utgaver av Felles krefter her

Om oss

Vi er medlem av Innsamlingskontrollen, som er en offentlig godkjent stiftelse som ivaretar givernes interesser. Stiftelsen kontrollerer at utgiftene våre holdes på et forsvarlig nivå i forhold til inntektene, og at vi følger regelverket. Les mer om Innsamlingskontrollen.

Kreftforeningen skal være bevisst sitt samfunnsansvar og handle på en etisk, bærekraftig og sosialt ansvarlig måte. Les mer om våre etiske retningslinjer her.

Dine data er trygge hos oss. Les vår personvernerklæring her.