Gi oss en sterkere stemme!

At du blir medlem betyr at vi får mer krefter i møte med politikere, mer kraft i arbeidet for enda bedre og mer rettferdig behandling, og muskler til å lage gode tilbud for kreftrammede og pårørende. Som medlem støtter du kreftforskning samtidig som du gir kreftsaken en sterkere stemme. Ditt bidrag er livsviktig for at flere skal overleve, få best mulig behandling og leve gode liv både med og etter kreft.

Å være medlem koster kun 360 kroner i året – 195 kroner om du er pensjonist eller student.

Bli medlem

360 kr.
Betalingsvalg
Personlig informasjon

Total sum: 360 kr.

Bor det flere hjemme hos deg som ønsker å bli medlem? Meld inn hustandsmedlem her.

Det koster kun 360 kroner i året å være medlem – 195 kroner om du er pensjonist eller student. Medlemskontingenten betales i begynnelsen av hvert år, og medlemskapet løper til du sier det opp.

Som medlem gir du et viktig bidrag til vårt arbeid, og du får Kreftforeningens magasin, Felles krefter, i postkassen to ganger i året.

Kreftforskning gjør det mulig

Kreftforskning er ikke bare mikroskop og hvite frakker, det er overlevelse. Derfor er Kreftforeningen en av de største støttespillerne til kreftforskning. I dag overlever 3 av 4 kreft. Det er dobbelt så mange som for 50 år siden.

For Vidar og Kaja kan livet gå videre. De er kreftfrie. Som medlem gir du et viktig bidrag i jakten på fremtidens kreftbehandling – slik at kreftforskning kan gjøre det mulig for enda flere. Sammen skaper vi håp og resultater.

Jo flere vi er, jo mer kan vi få til

Vi er et talerør for mennesker som rammes av kreft og står bak mange store løft på kreftområdet. Nå kjemper vi blant annet for raskere tilgang til nye medisiner. Med tusenvis av medlemmer i ryggen får vi til mye, men vi er ikke i mål. Som medlem gir du oss en enda sterkere stemme.

Felles krefter

Vårt magasin, Felles krefter, sendes til alle medlemmer to ganger i året. Her kan du lese spennende saker om kreftforskning, forebygging, vårt politiske arbeid, samt historier om mennesker som rammes av kreft.

Bli medlem

Kreft er den sykdommen som tar flest liv i Norge i dag. Tar vi ikke grep, vil dette bare fortsette å øke. Konsekvensen blir at den pressede helsetjenesten vi har sett under pandemien, blir den nye normalen. Kreftforeningen arbeider for at kreft skal ta minimal plass i pasienter og pårørendes liv.

Derfor er vårt løfte at vi er til for deg – Velg kreftsaken!

360 kr.
Betalingsvalg