Ledig stilling i Kreftforeningen

Ønsker du å bruke din kompetanse til å jobbe for kreftsaken? Se våre ledige stillinger her.

Great Place To Work, sertifisert oktober 2023 til oktober 2024, Norge
Sertifisert oktober 2023 til oktober 2024, Norge

Vårt arbeidsmiljø skal preges av mangfold og høy kompetanse. Troverdighet, åpenhet, respekt og engasjement styrer måten vi jobber på, og vi søker medarbeidere som kjenner seg igjen i disse verdiene.

Vi er også sertifisert som et «Great Place To Work». Sertifiseringen er et resultat av en grundig undersøkelse blant medarbeiderne, og vurderingen baseres på en global standard på hva som kjennetegner gode arbeidsplasser.

Ledige stillinger

• Laster stillinger …

I tråd med personopplysningsloven ber vi om at alle søknader registreres via vårt rekrutteringssystem samt at det ikke deles sensitive personopplysninger i søknaden. Søknader per post eller e-post vil ikke bli vurdert eller besvart.

Bli frivillig i Kreftforeningen

Som frivillig hjelper du oss med å hjelpe flere. Du kan gi noen som trenger det påfyll og pause i hverdagen.