Støtt kreftsaken

Takket være all støtte og engasjement kan vi fortsette arbeidet for et liv uten kreft. Du kan støtte kreftsaken ved gi et fast beløp, donasjon, bli medlem, opprette en innsamling og flere andre måter.

Støtt Kreftforeningens innsamlingsaksjon

Mars hvert år går Kreftforeningens innsamlingsaksjon av stabelen, tidligere kalt Krafttak mot kreft. Støtt forskning på morgendagens kreftbehandling. For ingen går gjennom livet uten å bli berørt av kreft. Vipps til 3366 💙

Bli fast giver

Forskning virker – nå overlever 3 av 4 som får kreft. Det er det mye håp i resultatene! Som fast giver støtter du kreftsaken med et valgfritt beløp i måneden.

Støtten din gjør at vi kan:

Gi over 200 millioner kroner til kreftforskning hvert år.

Gjøre livet enklere med våre omsorgstilbud.

Spre informasjon slik at flere tusen krefttilfeller kan unngås.

Gi en pengegave

Gi en gave

kr
Personlig informasjon

Total sum: 500 kr

Støtt som bedrift

Det finnes mange måter bedrifter kan støtte eller samarbeide med Kreftforeningen på.

Handle i nettbutikken

Støtt kreftsaken ved å kjøpe produkter som Fuck Cancer-armbånd, kort, klistremerker, t-skjorter og mye mer i vår nettbutikk.

Kvinne med headset smiler til kamera. Foto.

Lurer du på noe?

Ta kontakt med sentralbordet på e-post eller telefon.