Finn kontonummer, SMS kodeord og Vipps-nummer

Finn det kontonummeret som passer ditt formål best. Om det ikke er noen formål som passer, kan du bruke den generelle gavekontoen vår.

FormålKontonummer
Generell gavekonto5005.05.11011
Minnegave5005.05.05151
Gratulasjonsgave5005.05.11011

Gi på SMS

Kreftforeningen eier telefonnummer 2277. Vi vil aldri benytte noe annet nummer enn det. Under er en oppdatert liste over kodeord som er i bruk. Det kan dog hende at et kodeord tas i bruk, uten at vi har rukket å oppdatere listen. Så lenge nummeret du sender til er 2277, kan du være trygg på at pengene går til Kreftforeningen, selv om kodeordet ikke finnes på denne siden.

Når du gir på SMS, blir oppgitt beløp belastet din telefonregning.

• GAVE – en gave på 200 kroner til Kreftforeningens arbeid
  • HÅP – dette kodeordet gjør at du gir 100 kroner på SMS hver måned. Du får en tekstmelding ca. den 1. hver måned som bekrefter trekket. Du kan når som helst avslutte din faste avtale ved å sende <STOPP HÅP> til 2277
  • 100 – en gave på 100 kroner til Kreftforeningens arbeid

Bli medlem med SMS

Send kodeord til 2277
MEDLEM (360 kroner per år)
PENSJONIST (195 kroner per år)
STUDENT (195 kroner per år)

Gi via Vipps

Slik gjør du:

Åpne appen, og trykk på “Kjøp og betal” i menylinjen øverst. Søk opp Kreftforeningen, eller skriv nummer 2277. Skriv inn valgfritt beløp, og følg instruksjonene i appen.

Skattefradrag: Vær oppmerksom på at du ikke får skattefradrag fra gaver gitt i Vipps, ettersom de ikke deler dine data med oss, så vi får ikke registrert gaven på din person. I MobilePay må du gå inn i menyen, finne innstillinger og aktivere “Skattefradrag for donasjoner”.

Ved spørsmål, ta kontakt med oss på post@kreftforeningen.no.

Var dette nyttig?