Juridisk rådgivning i Tromsø

Kreftforeningens rettshjelp er et gratis tilbud til deg som er kreftpasient eller pårørende. Nå kan du møte jurister fra Kreftforeningens rettshjelp på distriktskontoret i Tromsø.

Når sykdom rammer, er det viktig at alt det praktiske, juridiske og økonomiske er så greit som mulig. Våre 100 frivillige jurister har erfaring fra pasient-, trygde- og forsikringsrett, og kan hjelpe deg med å gå igjennom saken din, skrive brev eller formulere en klage. Juristene er selvsagt pålagt taushetsplikt.

Vi gir deg gode råd og konkret hjelp – og håper resultatet er en bekymring mindre for deg og dine nærmeste.

Vi er her for å hjelpe deg!

Tid

Vi har jurister tilgjengelig hos oss hver onsdag kl. 10.00-12.00. Oppstart i 2024 er onsdag 10. januar.

Kreftforeningens lokaler i Grønnegata 86–88, Tromsø

Du kan enten komme på drop in eller bestille time på telefon 90 03 54 29.