Temakafe for kreftpasienter og pårørende i Grenland

Temakafeen er en sosial møteplass for alle som er berørt av kreft; kreftrammede, pårørende og etterlatte, og som ønsker å treffe andre i lignende situasjon. Vi tar opp ulike tema om kreft og det å leve med kreft, eller har et kulturelt tema. Kom innom for en kaffe, og en hyggelig samtale med noen som kanskje står i, eller har vært gjennom det samme som deg. Tilbudet er gratis.

Lie Bydelshus, Cappelens gate 8, 3717 Skien

Program våren 2024

• Kl. 17.30-19.30. Mandager.
  • 15. januar. Nytt år og nye muligheter; lett servering og samsnakk om vårens kommende tema
  • 19. februar. Dr. Googel – webinar og diskusjon
  • 18. mars. Plutselige endringer i livet
  • 15. april. Praktiske tips om ernæring under / etter kreftsykdom
  • 21. mai: Tur med Pusterommet UT, oppmøte Skagerak Arena kl. 11
  • 17. juni. Sommeravslutning / informasjon om Kreftforeningens Stafett for livet

Forbehold om endringer, følg med på Facebook for informasjon.

Temakafé er et lavterskel-tilbud for kreftrammede. Temakafé er kommunalt forankret og drives av Kreftkoordinator i Skien kommune. Dette er en møteplass for alle som er berørt av kreft, og som ønsker å treffe andre i lignende situasjon.

Sigrid Skarholt

Kreftkoordinator i Skien kommune