Temakafé for kreftpasienter og pårørende i Haugesund

Temakafeen er for kreftrammede, pårørende og etterlatte. Vi tar opp kreftrelaterte temaer og byr på ulike kulturelle innslag.

Personer sitter ved et bord og skriver, en kvinne står ved siden og snakker.
Foto: Finn Bjurvoll Hansen

Kom innom for en kopp kaffe og en matbit – og hyggelig samtale med andre som har erfaringer med kreft. Temakafeen drives av Kreftforeningens frivillige, og du er varmt velkommen.

Tilbudet er gratis.

Program våren 2024

• 25. januar kl. 18-20. De første dagene etter kur. Reaksjoner og bivirkninger, ved Evelyn Sevland, funksjonsleder kreftpoliklinikk HF og onkolog Hanne K. Småge.
  • 22. februar kl. 18-20 Palliasjon og hjemmedød i samarbeid med hjemmetjenesten, ved Marit Flesland, fagansvarlig/spesialsykepleier i palliasjon, hjemmetjenesten i Haugesund.
  • 21. mars kl. 18-20. «Ingenmannsland – for oss som ikke døde, som ikke lenger er syke, men heller ikke friske.» ved Håvard Aagesen, forfatter.
  • 25. april kl. 18-20. Informasjon om tilbudet til Kreftomsorg Rogaland ved Målfrid H. Eide
  • 23. mai kl. 18-20. Informasjon om Montebellosenterets tilbud ved Maria Munster, markedsansvarlig (møter digitalt)
  • 13. juni Sommeravslutning – kommer mer info

Ingen påmelding nødvendig, det er bare å møte opp.

Følg på Facebook

Sted

Adressen er Sørhauggaten 162 (Haugesund Håndverkerforening). Det er parkeringshus på andre siden av gaten. Heis tilgjengelig i bygget.

Anne Sofie Grønn

Kreftforeningen