Temakafé i Lørenskog

Temakafé er et uformelt møtested for både kreftpasienter, pårørende og etterlatte. Stikk innom for en kaffe og en hyggelig samtale med noen som har gått eller går igjennom noe av det samme som deg.

På temakafeen tar vi opp ulike temaer om kreft og det å leve med kreft.

Tid og sted

Temakafeen foregår på utvalgte fredager klokken 11.00-13.00 i kafeen hos Lørenskog frivilligsentral, (Volt kafé) i 6. etasje på Lørenskog hus.

Temakafeen drives i regi av kreftkoordinator i kommunen, i samarbeid med Kreftforeningen, frivillige i Lørenskog Røde Kors og Lørenskog frivilligsentral.

Tid

• Fredag 6. september: Hva er likepersontjenesten i pasientforeningene? v/Brystkreftforeningen, som også informerer litt om seg selv
  • Fredag 11. oktober: Hverdagsglede v/psykolog fra forebyggende psykisk helse i kommunen
  • Fredag 8. november: Senskader etter kreftbehandling v/Kreftforeningen
  • Fredag 13. desember: Juleavslutning med musikalsk innslag

Kontakt

Kreftkoordinator Hilde Stoltz Foss, telefon 94 88 55 04, e-post hilfos@lorenskog.kommune.no

Det er ingen påmelding – du er alltid hjertelig velkommen!