Temakafé kveld i Mandal – Sammen for livet – for kreftpasienter, pårørende og etterlatte

Temakafé kveld – Sammen for livet – er et sosialt og uformelt møtested for alle som har eller har hatt kreft eller er berørt av kreft.

Sammen for livet er et lavterskeltilbud som foregår på kveldstid slik at det skal passe for alle, også yngre som er berørt av kreft og kreftrammede som er i jobb. På Sammen for livet treffer du mennesker som har gått eller går igjennom noe av det samme som deg. Tilbudet drives av Kreftforeningens frivillige som selv har savnet et tilbud på kveldstid, og som ønsker å legge til rette for at andre kan finne støtte i å komme sammen.

Sammen for livet skjer annenhver tirsdag på skolehuset på Frøyslandsmoen i Mandal. Noen ganger vil det være faglig eller kulturelt program, men like viktig er den uformelle samtalen. Tilbudet er gratis og krever ikke påmelding. Stikk innom for en kaffe og hyggelig treff. Du er velkommen!

Program:

• 09. januar: Kreftkoordinator Kirsti Mushom Friis kommer
  • 23. januar Da Mandal hadde flyplass. Nils Reidar Christensen forteller og viser bilder fra sin nye bok «Mandal Flyplass».
  • 06. februar Psykisk Helse. Endre D. Thompsen forteller om psykisk helse og egne erfaringer.
  • 20. februar – Vinterferie ingen samling
  • 05. mars Grønnsakshagen under vann ved Siri Mathisen ved Lindesnes fyrmuseum.
  • 19. mars Vi lager påskekonfekt.
  • 02. april MAT
  • 16. april Program kommer.
  • 3-4. mai tur til Ryvingen. Mulighet for overnatting eventuelt dagstur 4. mai
  • 14. mai Kahoot. Ps. Da treffes vi på Kastellet.
  • 28. mai Informasjon om Stafett for livet
  • 11. juni Sommeravslutning.

Tid:

Annenhver tirsdag kl. 1830-2030