Temakafe for kreftpasienter og pårørende i Narvik

Temakafeen er en møteplass for alle som er berørt av kreft, og som ønsker å treffe andre i lignende situasjon. Vi tar opp kreftrelaterte temaer og byr på ulike kulturelle innslag.

Temakafé er et lavterskel-tilbud og et sosialt treff for alle som er berørt av kreft, både kreftrammede, pårørende og etterlatte.

Tilbudet er kommunalt forankret og drives av kreftkoordinator i Narvik kommune sammen med Brystkreftforeningen.

Kom innom for en kaffe, og en hyggelig samtale med noen som er eller har vært igjennom noe av det samme som deg.

Tilbudet er gratis og krever ingen påmelding. Vel møtt!

Sted

Lokaler for Temakafè kan variere fra gang til gang. Se nærmere informasjon i programmet nedenfor.

Tid og program

Her vil vi fortløpende opplyse om program:

Onsdag 21. februar 2024 kl. 18.00: Tema: «Gi meg en klovn mens jeg lever» – et annerledes foredrag om det å få kreft.

Av og med Gunn Inger Aareskjold, musikalartist og dramalærer.

Sted: Narvik bibliotek

Sigrid Bjarttun