Temakafé for kreftpasientar og pårørande i Nordhordland

Temakafeen er til for kreftramma, pårørande og etterlatne. Vi tar opp kreftrelaterte tema og byr på ulike kulturelle innslag.

Tilberedelser til lunsj.
Foto: Finn Bjurvoll Hansen

Kom innom for ein kopp kaffe og ein matbit – og hyggeleg samtale med andre som har erfaringar med kreft. Tilbodet er gratis, og det er inga påmelding.

Temakafeen blir drive av Kreftforeningen sine frivillige, og du er varmt velkomen.

Bli med i Facebook-gruppa til Temakafé Nordhordland

Program hausten 2024

• 4. september kl. 17-19- Tema: Pakkeforløp heim ved kreftkoordinator Britt Jorun Tjore
  • 2. oktober kl. 17-19 – Tema: Kordan ta vare på seg sjølv som sjuk ved Regine Frisch, klinisk sosionom, familieterapeut og rådgjevar i Kreftforeningen.
  • 6. november kl. 17:00-19:00 – Tema: Likepersonstjenesten og tilbudet Menn og Kreft ved Arvid Haukås
  • 4. desember kl. 17:00-19:00 – Tema: Adventssamling med quiz og musikk og sang ved BTB (Bandet Til Bestefar)

Region Nordhordland Helsehus, 6. etasje