Temakafé for kreftpasienter og pårørende i Nordreisa

Temakafeen er til for kreftrammede, pårørende og etterlatte. Vi tar opp kreftrelaterte temaer og byr på ulike kulturelle innslag.

Kom innom for faglig påfyll, en kopp kaffe eller en hyggelig samtale med noen som har gått, eller går, gjennom noe av det samme som deg. Temakafeen drives av Kreftforeningens frivillige, og det tilbys lett servering.

Kreftsykepleier vil være tilgjengelig for spørsmål eller andre henvendelser.

Tilbudet er gratis. Hjertelig velkommen!

Tid

Hver siste torsdag i måneden kl. 12.00-14.00. Med unntak av røde dager/helligdager.

Program:

• 25. januar: Næringsmidler ved Nordreisa apotek. Informasjon om tilbud fra Montebellosenteret.
  • 29. februar: Informasjon om tilbud fra Kreftforeningen. Resepter og hudpåvirkning under kreftbehandling ved Nordreisa apotek.
  • 21. mars: Hud, soleksponering og næringsmidler ved Nordreisa apotek.
  • 25. april: Energibruk og energiøkonomisering ved ergoterapeut Kirsti Mikalsen.

Doktorgården, Leonh Isaksens vei 10, Storslett.

Kontakt

Har du spørsmål, eller ønsker du kanskje å bidra med servering, et kulturelt innslag eller å fortelle din historie? Ta kontakt på telefonnummer under:

Rikke Kristiansen
E-post: Rikke.kristiansen@nordreisa.kommune.no.