Temakafé for kreftpasienter og pårørende i Asker og Bærum

Temakafeen er til for kreftrammede, pårørende og etterlatte. Vi tar opp kreftrelaterte temaer og byr på ulike kulturelle innslag.

Kom innom for en kopp kaffe og en matbit – og hyggelig samtale med andre som har erfaringer med kreft. Tilbudet er gratis, og det er ingen påmelding.

Temakaféen drives i samarbeid mellom Frivilligsentralen, frivillige i Kreftforeningen og kreftkoordinatorer i kommunene.

Tid

• 14.02: Det du ønsker å vite om kreft og kosthold, ved Mona Bjelland, Klinisk enæringsfysiolog i Kreftforeningen.
  • 28.02: Hvordan skape økt livsglede? ved Nina Mikkelsen og Ingrid Berge Storruste,
    Frisklivsveiledere Asker Kommune.
  • 20.03: Et liv som ble veldig annerledes, til tider brutalt, men fortsatt ganske fint
    ved Håvard Aagesen, forfatter av boka «Ingenmannsland (…)».
  • 10.04: Arv og testamente ved Heidi Varmann, Advokat MNA Partner, Kco advokater.
  • 24.04: Å leve med kreft ved Elin Killie Martinsen, som har skrevet bok om sine opplevelser etter 11 år som kreftpasient.
  • 15.05: Musikalsk underholdning ved Morten Fredriksen – synger egne sanger og spiller gitar.

Påmelding

Ingen påmelding nødvendig.