Temakafé for kreftrammede og pårørende i Steinkjer

Temakafeen er til for kreftrammede, pårørende og etterlatte. Vi tar opp kreftrelaterte temaer og byr på ulike kulturelle innslag.

Kom innom for en kopp kaffe og en matbit – og hyggelig samtale med andre som har erfaringer med kreft. Tilbudet er gratis, og det er ingen påmelding.

Temakafeen drives av Kreftforeningens frivillige, og du er varmt velkommen.

Program våren 2024

Onsdag 13. mars, kl. 18:00.

Denne gang deltar vi på arrangementet Kreftsakens hedersaften (facebook.com) på Vårt hjem.

Her ønsker vi å hedre de som har gitt en ekstra innsats til Kreftsaken, og ikke minst at Steinkjer Kommune har økt kreftsykepleier-ressursen!

Vi skal takke hverandre for at Steinkjersamfunnet sto sammen og fikk til dette. Dørene åpner kl 17.00. Programmet starter kl 18:00.

Gratis inngang.

I løpet av kvelden vil det bli samlet inn penger til Kreftforeningens innsamlingsaksjon på VIPPS.

13. mar. 18.00–4. des. 20.00

Kongens gt. 18, 7715 Steinkjer (google.com)

Kongens gt. 18, 7715 Steinkjer.