Temakafé for kreftpasienter og pårørende i Tønsberg og omegn

Temakafeen er til for kreftrammede, pårørende og etterlatte. Vi tar opp kreftrelaterte temaer og byr på ulike kulturelle innslag.

Personer sitter ved et bord og skriver, en kvinne står ved siden og snakker.
Foto: Finn Bjurvoll Hansen

Kom innom for en kopp kaffe, en matbit – og hyggelig samtale med andre som har erfaringer med kreft. Temakafeen drives av Kreftforeningens frivillige, og du er varmt velkommen. Ingen påmelding og det er gratis å delta.

Program høst 2024

Kl. 11.30 – 13.30. Onsdager.

21. august. Nye kreftsenteret ved senterleder Nina Firing.

4. september. Temakveld. Merk tiden: kl. 17:30 – 19:30. Kreft og arbeidsliv ved spesialrådgiver Marianne Rønning Torkelsen.

18. september. Bivirkninger av kreftbehandling ved prosessor Stein Kvaløy, Oslo Universitetssykehus

2. oktober. Pasientombudet ved seniorrådgiver Gunn-Tove Havn.

16. oktober. Temakveld. Merk tiden: kl. 17:30 – 19:30. Arv og testamente ved advokat Hedda Marie Evensen, Kreftforeningen.

30. oktober. Seniornett; Øk din kunnskap knyttet til Helse Norge. Ved leder av Seniornett Tønsberg, Lisbeth Johansen.

13. november. Kreft og fysisk aktivitet ved idretts pedagog Simen Gunhildstad.

27. november. Lungekreft, utredning og behandling ved lungespesialist Are Bjarke Teigan

11. desember. Juleavslutning.

Følg på Facebook

Kreftforeningens lokaler ligger i Øvre Langgate 42, Tønsberg.

Anne Kathrine Tronstad

gruppeleder