Temakafé for kreftpasienter og pårørende i Bergen

Temakafeen er til for kreftrammede, pårørende og etterlatte, og andre interesserte.

En kvinne holder handen på skulderen til en annen.
Foto: Finn Bjurvoll Hansen

I tillegg til foredrag, byr vi også på en kopp kaffe, en matbit og hyggelig samtale med andre som har erfaringer med kreft. Tilbudet er gratis.

Temakafeen er et samarbeidsprosjekt mellom Kreftforeningen og Frisklivssentralen, og drives av Kreftkoordinator og lege, med Kreftforeningens frivillige som vertskap. Du er varmt velkommen.

Påmelding og kontaktinformasjon

Kontakt kreftkoordinator Kristin Jakobsen for påmelding og mer informasjon. Du kan også komme uten å ha meldt seg på, men man er da ikke sikret plass om det er stor pågang.

Kreftkoordinator Kristin Jakobsen
E-post: kristin.jakobsen@bergen.kommune.no

Program: Våren 2024

• Tirsdag 30. april kl. 12-14
    Møte med NAV: Oppfølging, rettigheter og muligheter» ved Bodil Mydland, fagkoordinator NAV fylkeskontor Vestland

Frisklivssentralen i Bergen, Damsgårdsveien 40

Påmelding

Kontakt Kreftkoordinatortjenesten på telefon 40 92 25 74 eller på e-post: kreftkoordinator@bergen.kommune.no for påmelding og mer informasjon.
En kan komme uten å ha meldt seg på, men man er da ikke sikret plass, dersom det er fullt.
Tilbudet er gratis.