Temakafé for kreftpasienter og pårørende på Vestvågøy

Temakafeen er til for kreftrammede, pårørende og etterlatte. Temakafeen er en møteplass for alle som er berørt av kreft, og som ønsker å treffe andre i lik eller lignende situasjon.

Stikk innom for en kaffe, litt enkel servering og en hyggelig samtale med noen som har gått, eller går, igjennom noe av det samme som deg. På temakaféen tar vi opp ulike temaer om kreft og det å leve med kreft.

Tilbudet er gratis og det er ikke nødvendig å melde seg på – du er alltid hjertelig velkommen!

Datoer vinter/vår 2024:

• 15. februar: «Fremtidsfullmakt» ved jurist fra Kreftforeningen (digitalt).
  • 21. mars: «Å leve med kronisk tretthet/fatigue etter kreft» ved Spesialergoterapeut fra Vardesenteret UNN (digitalt).
  • 18. april: «Matlyst og matglede» ved fysioterapeut og kreftsykepleier.
  • 23. mai:  «Likeperson-hva er det? Blærekreft og behandling» ved likeperson fra Blærekreftforeningen.
  • 13. juni: Sommeravslutning/tur. Mer info kommer når det nærmer seg (påmelding).

Tema-delene varer i 30-60 minutter i kombinasjon med sosialt samvær og samtale.

Tid

12.00-13.30 (det er mulig å bli igjen til kl. 14.00 for litt ekstra prat hvis ønskelig).

Leknes bo- og aktivitetssenter med inngang fra Storgata.

Ved spørsmål kan du kontakte våre ansvarlige på telefon: