Temakafé for kreftpasienter og pårørende i Vindafjord og Etne

Kveldskafeen er for kreftrammede, pårørende og etterlatte i Etne og Vindafjord kommune. Vi tar opp kreftrelaterte temaer og byr på ulike kulturelle innslag.

Kom innom for en kopp kaffe – og hyggelig samtale med andre som har erfaringer med kreft. Kveldskafeen drives av kreftkoordinatorene i Etne og Vindafjord kommune, i nært samarbeid med Frivilligsentralen i Vindafjord og Etne.

Tilbudet er gratis og du er varmt velkommen.

Enkel servering.

Temakafeen varer fra klokken 18 – 20 hver gang.

Program våren 2024

• 29. januarMat og drikke ved kreftkoordinator Grete Skeie Sørhus. Musikalsk innslag.
  • 26. februar – Den gode samtalen når livet er vanskelig ved sjukehusprest Valborg Sinnes. Kulturelt innslag fra Etne bibliotek ved Signe Ytrøy.
  • 29. april – Foredrag med hukommelsesteamet i Vindafjord kommune. Det blir bingo etterpå.
  • 27. mai – Hverdagsrehabilitering ved fysioterapeut Gunvor Johansson Garvik.

Kultur og læringssenteret, Sjøperlo, Ølen

Grete Skeie Sørhus