Turgruppe i Grimstad for kreftpasienter og pårørende

Turgruppen er til for kreftrammede, pårørende og etterlatte. Vi tilpasser turen slik at den passer for alle.

Tre onsdager i måneden møtes en gjeng med turglade folk til tur på Dømmesmoen i Grimstad. Dette er en flott mulighet til å komme ut i naturen, og en fin måte å treffe andre i samme situasjon.

Vi går en lett tur med hyggelig sosial stemning, og alle er velkomne. Det blir en lunsjpause i løpet av turen, så ta med niste. Husk å kle deg etter forholdene – vi går uansett vær!

Turgruppen ledes av Kreftforeningens frivillige. Tilbudet er gratis, og det er ingen påmelding. Hjertelig velkommen.

Tre onsdager i måneden kl. 11.00-13.00

Turgruppa går den onsdagen det ikke er Temakafe i Grimstad.

OBS; Turgruppa i Grimstad har pause til over påske. Følg med her for mer informasjon om når vi starter opp igjen.

Hanne Borgen Ottersen

Kreftforeningen