Ukrainsk temakafè i Tromsø

Temakafeen er til for ukrainske kreftrammede, pårørende og etterlatte. Kafeen er en lavterskel arena der man kan møte andre i samme situasjon, og få kunnskap og informasjon om ulik tematikk rundt kreftsykdom.

Fra høsten 2024 holder temakafeen månedlige møter med aktuell tematikk på agendaen, som for eksempel kreftkoordinator-tilbudet, Kreftforeningens tilbud, kosthold under kreft, fysisk aktivitet ved kreft, gratis rettshjelp med mer.

Kom innom for en kopp kaffe, en matbit og hyggelig samtale med andre som har erfaringer med kreft.

Tilbudet er gratis, og det er ikke nødvendig å melde seg på. Hjertelig velkommen!

Tid, sted og program

Kafeen finner sted i Kreftforeningens lokaler i Grønnegata 86/88 i Tromsø, kl. 16.00-18.00. Følgene datoer er satt opp for høsten 2024. Program kommer:

• 21. august
  • 18. september