Treffpunkt for ungdom – møteplass i Tromsø

Treffpunkt i Tromsø har en egen møteplass for ungdom mellom 13 og 18 år som har alvorlig sykdom i familien, eller som har opplevd at noen som står dem nær er død.

En ungdom spiser en tomat.
Foto: Ole Martin Wold

Treffpunkt for ungdom er en møteplass der du møter andre i en liknende situasjon som deg selv.

Ulike aktiviteter arrangeres for å skape hyggelige stunder sammen. Her kan du dele dine tanker, følelser, og erfaringer hvis du vil.

Treffpunkt for ungdom ledes av ungdom som selv er pårørende eller etterlatte, sammen med kursede frivillige i Kreftforeningen.

Det er gratis å delta på Treffpunkt, men du må melde deg på.

Tid

Ungdomstreffpunkt (13-18 år) holdes klokken 17.00-19.00, om lag en gang i måneden. Følgende datoer er satt opp for våren 2024:

• 13. februar
  • 12. mars
  • 07. mai

Ungdom mellom 13 og 16 år kan også benytte seg av ordinært Treffpunkt, og hele familien inviteres på familiedager som vi har 1-2 gang per semester.

Sted

Normalt i Kreftforeningens lokaler, Grønnegata 86-88 i Tromsø, men andre oppmøtesteder forekommer. Påmeldte får informasjon om dette direkte.

Kontakt og påmelding

E-post: treffpunkt.tromso@kreftforeningen.no