Kreftsakens vinterleker

Kreftsakens vinterleker 24.–26. mars 2023

Opplev magiske øyeblikk, mestring og lek! Kreftforeningen og Montebellosenteret inviterer deg som har eller har hatt kreft og dine pårørende til en opplevelsesrik helg med vinteraktiviteter på Sjusjøen – helt gratis! Spesielt inviterer vi deg som opplever utfordringer med å stå i jobb som følge av kreftsykdommen.

Kreftsakens vinterleker 2023 er fullbooket. Ventelistene fylles opp, men det er fortsatt mulig å sette seg opp på listen.

Aktivitetene

Under vinterlekene får du mulighet til prøve ut ulike aktiviteter som skiskyting, alpint, trugetur, snowboard og skilek. Vi tilpasser aktivitetene til alle nivåer og passer for alle, både store og små. Hesteridning og hundespannkjøring fredag for barnefamilier er dessverre fullbooket, men vi har mange andre fine aktiviteter dere kan velge mellom.

Laget av Baardseth Media

Vi håper vi kan bidra til at deltakerne får så mange gode minner og mye magi, at sykdom får være sykdom, mens minnene og magien gir håp og tonnevis med styrke.

– Caroline Lene, 13 år og mamma Susanne Lenes fra  Enebakk , frivillige i Kreftsakens vinterleker

Kontakt oss

Har du spørsmål, hører vi gjerne fra deg. Du kan ta kontakt med oss på e-post eller på telefon: 21 49 49 21

Tusen takk til våre støttespillere og samarbeidspartnere!

Logo til Radium Hospitalets Legater
Logo til Visit Sjusjøen