DLA Piper

DLA Piper har samarbeidet med Kreftforeningen siden 2012. Fra og med 2024 forlenger de samarbeidet og blir hovedpartner.

Signering av samarbeidsavtale med DLA Piper
På bildet: (f.vPro bono-ansvarlig partner i DLA Piper Rajvinder Singh Bains, generalsekretær i Kreftforeningen Ingrid Stenstadvold Ross , og partner i DLA Piper Helge Neraal, som er ansvarlig for samarbeidet med Kreftforeningen.
Signering av samarbeidsavtale med DLA Piper
På bildet: (f.vAdvokat i Kreftforeningen Marianne Hammer, Advokat i Kreftforeningen Christine Schjerven, partner i DLA Piper Helge Neraal, generalsekretær i Kreftforeningen Ingrid Stenstadvold Ross, Partner i DLA Piper Rajvinder Singh Bains og Head of partnerships i Kreftforeningen Aleksander Kuliani Eide.

DLA Piper sitt engasjement

Partnerskapet, som først ble etablert i 2012, gir oss en verdifull mulighet til å bidra til samfunnet rundt oss, og gi noe til de som trenger det mest.

Gjennom årene har DLA Piper (dlapiper.com) bidratt med kostnadsfri juridisk juridisk bistand til Kreftforeningen, og fungert som juridisk sparringspartner på en rekke av Kreftforeningens prosjekter, herunder oppføringen av Kreftforeningens Vitensenter.

Samarbeidet er mer enn bare en profesjonell forpliktelse; det er en privilegert sjanse til å gi tilbake til samfunnet og være en positiv kraft for forandring.

Rajvinder Singh Bains, pro bono-ansvarlig partner i DLA Piper

Hva betyr samarbeidet for dere?

I DLA Piper har vi både lokalt og internasjonalt en lang tradisjon for pro bono-arbeid. Vårt engasjement underbygger en felles kultur som samfunnsansvarlig bedrift, og engasjerer ansatte over hele verden. Organisasjonene vi støtter får kvalitetssikret sine juridiske forhold og sparer advokatkostnader slik at de kan bruke midlene der de trengs mest.

Dla piper-logo på hvit bakgrunn.

DLA Piper er et ledende globalt advokatfirma med tilstedeværelse i mer enn 40 land. Ved vårt kontor på Aker Brygge i Oslo er vi 100 advokater med bred kompetanse innen alle forretningsjuridiske fagområder.

I forbindelse med små og store internasjonale saker kan det være utfordrende å forholde seg til en rekke forskjellige advokatfirmaer og kontaktpersoner i ulike land. Det slipper du når du jobber med oss.