For næringsliv og bedrifter

Det finnes mange måter for bedrifter å samarbeide med Kreftforeningen på – her finner du muligheter og inspirasjon.

Støtt vårt arbeid

Vi jobber for at færre skal få kreft, at flere skal overleve kreft og for bedre livskvalitet for pasienter og pårørende. Bli med og støtt vårt arbeid.

Gi en bedriftsgave

kr.
Betalingsvalg
Bedriftsinformasjon
Personlig informasjon

Kontaktperson

Instruksjoner for betaling av faktura

Faktura kommer på EHF, hvis mulig, ellers på epost.

Total sum: 3 000 kr.

Bli partner

Bedrifter engasjerer seg i kreftsaken på mange måter. Et partnerskap med Kreftforeningen kan gi langsiktige fordeler for din bedrift.

Kreftforeningens arbeidslivsrådgivning

Kreftforeningens arbeidslivsrådgivning er et tilbud til deg som trenger råd og veiledning om kreft og arbeidsliv. Tilbudet startet opp tirsdag 10. august 2021.

Les mer om tilbudet

3 gode grunner til å samarbeide med oss

Kreftforeningen har en sterk merkevare, og verdien av å knytte seg til Kreftforeningen som en partner er stor. I 2020 endte Kreftforeningen for femte år på rad på topp i Ipsos’ omdømmekåring blant norske organisasjoner.

Å knytte seg til Kreftforeningens merkevare kan på en effektiv måte bidra til å:

  • øke salget
  • tiltrekke nye kunder
  • bygge en unik merkevare
  • øke kundelojaliteten
  • skape god PR
  • skape positive merkevareassosiasjoner

  1. Engasjere kunder og egne ansatte til å bidra i en samfunnsnyttig sak. Kreftforeningen gjennomfører årlig en rekke aksjoner og kampanjer hvor næringslivet kan ta ut sitt engasjement og synliggjøre dette for omverden
  2. I et samarbeide med oss får du mulighet til å synliggjøre deres engasjementet ved å bruke Kreftforeningens logo i henhold til våre retningslinjer.

Kreftforeningen er sertifisert som et «Great Place To Work». Sertifiseringen er basert på en grundig undersøkelse blant medarbeiderne, og vurderingen baseres på en global standard på hva som kjennetegner gode arbeidsplasser.

Kreftforeningen jobber også aktivt for et inkluderende arbeidsliv og har blant annet utviklet en webinar-serie med tema kreft og arbeidsliv som vi gjerne deler med din bedrift og dine ansatte.

Bli en del av vår folkebevegelse og felleskap. Vi inviterer din bedrift til å bli en del av dette fellesskapet i form av medlemskap og frivillig arbeid for de ansatte.

Ett av tre krefttilfeller kan forebygges. Forebygging i form av fysisk aktivitet for de ansatte kan gjøres i samarbeid med Kreftforeningen. Vi har flere arrangementer som blant annet Holmenkollstafetten og Rosa sløyfe-løpet.

Ansatte i Ticketmaster Norge samlet inn penger til Krafttak mot kreft og Stjerneaksjonen ved å spre budskapet og sette fokus på aksjonene i Ticketmaster sine kanaler.

Dette er en viktig sak for hele Ticketmaster-konsernet, og kreftforskning støttes på ulike måter i over 20 land. De fleste av oss har dessverre et nært forhold til kreft så det å jobbe i en bedrift som har dette som en hjertesak er utrolig givende og motiverende for oss ansatte.

Marisanna Danielsson, markedsdirektør i Ticketmaster Norge

Ta kontakt

Har dere spørsmål eller ønske om å samarbeide med oss?

Bilde av Øystein Tamburstuen

Øystein Tamburstuen

Key Account Manager næringsliv

oystein.tamburstuen@kreftforeningen.no90 21 24 84
Bilde av Bjørn Einar Romøren

Bjørn Einar Romøren

Key Account Manager, næringsliv

bjorn.einar.romoren@kreftforeningen.no98 62 62 62

Var dette nyttig?