Kid Interiør

Hovedpartner til Rosa sløyfe-aksjonen gjennom 12 år.

En kvinne i rosa skjorte står ved siden av en varebil med ordene coop sammen moet kr.

Kid Interiør sitt engasjement

Kid Interiør er blant samarbeidspartnerne til Rosa sløyfe-aksjonen. Hvert år bidrar de med inntektene fra salget av årets pin og egendesignede Rosa sløyfe-produkter i alle våre Kid-butikker og i nettbutikken. I 2022 bidro de med mer enn 2 millioner kroner i støtte til aksjonen.

I tillegg til inntektene fra årets sløyfe, bidrar Kid Interiør med overskuddet fra egendesignede rosa produkter. De har alt fra kopper og drikkeflasker, til servietter og duftlys i denne serien. De selger også er det fine, rosa handlenettet og forkleet fra veveriet Bokhari i Pakistan. Hvis du kjøper disse varene støtter du i tillegg til Rosa sløyfe-aksjonen også lokalsamfunnet og barnas utdanning. 

Hva betyr samarbeidet for dere?

Vi er stolte og glade for å være en av samarbeidspartnerne til Rosa sløyfe-aksjonen. Det jobber 1350 kvinner i Kid Interiør, alle er dedikerte medarbeidere som vil være med å bidra til årets aksjon. Over 90 % av våre ansatte er kvinner, og det gjør det ekstra viktig for oss å bære Rosa sløyfe i oktober for alle vi er glad i og alle som er berørt. Brystkreft er noe som angår oss alle.

Vi har sett et økende engasjement blant våre kunder i de årene vi har samarbeidet med aksjonen. Ingen kan hjelpe alle, men alle kan hjelpe noen, sier CEO Anders Fjeld i Kid Interiør.

Hvem bærer du sløyfen for?

I fjor spurte Kid Interiør sine ansatte hvem de bærer sløyfen for. I år spør de kundene sine! Se hva kundene svarte da de var innom Kid-butikken på lanseringsdagen. Brystkreft er noe som påvirker oss alle – ingen kan hjelpe alle, men alle kan hjelpe noen!

Logo til Kid

Kid Interiør (kid.no) er Nordens største tekstil- og interiørkonsern. Konsernet består av kjedene Kid Interiør med mer enn 150 butikker i Norge, og Hemtex med mer enn 130 butikker i Sverige, Finland og Estland. Kids strategi er å tilby kunden kvalitetsprodukter fra sitt sortiment, bestående av egenutviklede merker til gode priser, gjennom inspirerende butikker samt nettbutikk. Vår kultur er preget av kremmerånd, inspirasjon og dedikerte mennesker.

Var dette nyttig?