Hovedpartner til Rosa sløyfe-aksjonen gjennom 12 år.
Kid Interiør sitt engasjement
Kid Interiør er blant samarbeidspartnerne til Rosa sløyfe-aksjonen. Hvert år bidrar de med inntektene fra salget av årets pin og egendesignede Rosa sløyfe-produkter i alle våre Kid-butikker og i nettbutikken. I 2022 bidro de med mer enn 2 millioner kroner i støtte til aksjonen.
I tillegg til inntektene fra årets sløyfe, bidrar Kid Interiør med overskuddet fra egendesignede rosa produkter. De har alt fra kopper og drikkeflasker, til servietter og duftlys i denne serien. De selger også er det fine, rosa handlenettet og forkleet fra veveriet Bokhari i Pakistan. Hvis du kjøper disse varene støtter du i tillegg til Rosa sløyfe-aksjonen også lokalsamfunnet og barnas utdanning.
Hva betyr samarbeidet for dere?
Vi er stolte og glade for å være en av samarbeidspartnerne til Rosa sløyfe-aksjonen. Det jobber 1350 kvinner i Kid Interiør, alle er dedikerte medarbeidere som vil være med å bidra til årets aksjon. Over 90 % av våre ansatte er kvinner, og det gjør det ekstra viktig for oss å bære Rosa sløyfe i oktober for alle vi er glad i og alle som er berørt. Brystkreft er noe som angår oss alle.
– Vi har sett et økende engasjement blant våre kunder i de årene vi har samarbeidet med aksjonen. Ingen kan hjelpe alle, men alle kan hjelpe noen, sier CEO Anders Fjeld i Kid Interiør.
Kid Interiør (kid.no) er Nordens største tekstil- og interiørkonsern. Konsernet består av kjedene Kid Interiør med mer enn 150 butikker i Norge, og Hemtex med mer enn 130 butikker i Sverige, Finland og Estland. Kids strategi er å tilby kunden kvalitetsprodukter fra sitt sortiment, bestående av egenutviklede merker til gode priser, gjennom inspirerende butikker samt nettbutikk. Vår kultur er preget av kremmerånd, inspirasjon og dedikerte mennesker.