Verdens kreftdag

VERDENS KREFTDAG 4. FEBRUAR

Møt en helt – møt en frivillig

2022 er Frivillighetens år. På Verdens kreftdag hedrer vi de frivillige i kreftomsorgen, som gjør en uvurderlig innsats for å hjelpe andre og gjøre omsorgen bedre for de som kommer etter.

Frivillige stiller opp som likeperson, snømåker eller som sjåfør til legen. Slik blir hverdagen litt enklere for dem som lever med kreft. Tusen takk for arbeidet dere gjør!

VI MARKERER VERDENS KREFTDAG

Se webinar fra markeringen

Se vår digitale markering av Verdens kreftdag 4. februar 2022. Frivillighetens rolle i kreftomsorgen var årets tema.

Snakk med oss

Vi er her for å hjelpe deg med alle spørsmål om kreft. Tjenesten er gratis, og du kan være anonym.

Bli frivillig på en av våre aktiviteter

Som frivillig kan du være med på mange ulike aktiviteter. Uansett om du har litt tid – eller mer. Du får opplæring tilpasset aktivitetene du deltar på, og du blir selvsagt tatt godt i mot av oss.

Vi står bak Verdens kreftdag

Verdens kreftdag er en offisiell FN-dag som markeres over hele verden 4. februar. Vi arrangerer dagen i Norge sammen med 18 pasientforeninger på kreftfeltet.

Var dette nyttig?