VERDENS KREFTDAG

De ekte VIP-ene

Hvem er det egentlig som kan kalle seg en VIP (Very Important Person)? Er det de med makt? Eller penger? Kanskje begge deler? Først i køen, VIP-lounge og VIP-inngang. Eller er de egentlige VIP-ene de som setter andre foran seg selv, og legger ned en uvurderlig innsats for andre?

På Verdens kreftdag, 4. februar, hyller vi alle pårørende. Dere er viktige i kreftpasienters liv. Tusen takk.

Se webinar i opptak

Kreft krever krefter – pårørende trenger kraft. På Verdens kreftdag inviterte vi til et webinar hvor pårørende og personer som har hatt kreft delte sine erfaringer. Nå kan du se webinaret i opptak.

Snakk med oss

Vi er her for å hjelpe deg med alle spørsmål om kreft, uansett hvilken situasjon du er i. Tjenesten er gratis, og du kan være anonym. Vi snakker norsk og engelsk.

Vi står bak Verdens kreftdag

Verdens kreftdag er en offisiell FN-dag som markeres over hele verden 4. februar. Vi arrangerer dagen i Norge sammen med 18 pasientforeninger på kreftfeltet.

Var dette nyttig?