Din bedrift kan gi håp til jul

I Kreftforeningens stjerneaksjon sier vi at flere skal få komme hjem til jul. «Hjem til jul» er også en annen måte å si at flere skal overleve og at flere skal leve gode liv. Det er det vi i Kreftforeningen jobber for hele året. Støtte fra din bedrift er livsviktig i kampen på fremtidens kreftbehandling.

Tusen takk til alle som har gitt håp til jul!

Stjerneaksjonen 2021 er over. Vi vil rette en takk til alle givere. Støtten har bidratt til livsviktig kreftforskning.

Stjerneaksjonen for 2022 starter i november.

Gi årets bedriftsgave til kreftforskning

Gir din bedrift en gave på 5000 kroner eller mer, får dere tilsendt digitale bannere, diplom og takkebrev som kan brukes på nettsiden og andre digitale flater.

Dere kan også gi gave via faktura

Gi en bedriftsgave

kr.
Bedriftsinformasjon
Personlig informasjon

Total sum: 3 000 kr.

Kjøp julekort til ansatte og samarbeidspartnere

Ved å kjøpe julekort fra Kreftforeningen bidrar din bedrift til å støtte kreftforskning slik at flere skal overleve, og at flere skal leve gode liv.

GI STØTTE SOM PRIVATPERSON

Vil du gi en stjerne til jul?

Du kan støtte kreftforskning gjennom Stjerneaksjonen som bedrift, men også som privatperson. Vil du kjøpe en liten eller stor stjerne til noen du er glad i, eller gi en stjerne til et sykehus eller sykehjem du velger? Bli med og gi håp til jul!

Tusen takk til våre samarbeidspartnere

Var dette nyttig?