Bli fast giver

Vil du å gjøre noe veldig fint for veldig mange? Som fast giver til Kreftforeningen gir du et månedlig beløp som bidrar til at:

færre skal få kreft
 flere skal overleve
vi kan tilby gratis omsorgstilbud til pasienter og pårørende

Du velger selv hvor mye du vil gi og du kan si opp avtalen når som helst. Takket være alle våre givere kan vi vi dele ut over 200 millioner til forskning hvert år. Og forskningen virker – nå overlever 3 av 4 som får kreft. Det er det mye håp i resultatene!

kr
Betalingsfrekvens
Kvinne med headset smiler til kamera. Foto.

Lurer du på noe?

Ta kontakt med sentralbordet på e-post eller telefon.

Hva er vi?

Vi er en av de største bruker- og interesseorganisasjonene i Norge. Vi er en betydelig samfunnsaktør og en stor medlemsorganisasjon på helseområdet.

Hva gjør vi?

Vi jobber for at færre skal få kreft, at flere skal overleve kreft og for bedre livskvalitet for pasienter og pårørende. «Et liv uten kreft» er visjonen vi strekker oss mot.