Generell gavekonto:

5005.05.11011.

Minnegave:

5005.05.05151 er kontonummeret du skal bruke hvis du skal gi en gave i noens minne.

Gratulasjonsgave:

5005.05.11011 er kontonummeret du skal bruke hvis du skal gi en gave i forbindelse med en feiring.

Gi på SMS

Kreftforeningen eier telefonnummer 2277. Vi vil aldri benytte noe annet nummer enn det. Under er en oppdatert liste over kodeord som er i bruk. Det kan dog hende at et kodeord tas i bruk, uten at vi har rukket å oppdatere listen. Så lenge nummeret du sender til er 2277, kan du være trygg på at pengene går til Kreftforeningen, selv om kodeordet ikke finnes på denne siden.

Når du gir på SMS, blir oppgitt beløp belastet din telefonregning.

• GAVE – en gave på 200 kroner til Kreftforeningens arbeid
  • HÅP – dette kodeordet gjør at du gir 100 kroner på SMS hver måned. Du får en tekstmelding ca. den 1. hver måned som bekrefter trekket. Du kan når som helst avslutte din faste avtale ved å sende <fast bidrag stopp> til 2277
  • 100 – en gave på 100 kroner til Kreftforeningens arbeid

Bli medlem med SMS

Send kodeord til 2277
MEDLEM (360 kroner per år)
PENSJONIST (195 kroner per år)
STUDENT (195 kroner per år)

Gi via Vipps

Slik gjør du:

Åpne appen, og trykk på “Kjøp og betal” i menylinjen øverst. Søk opp Kreftforeningen, eller skriv nummer 2277. Skriv inn valgfritt beløp, og følg instruksjonene i appen.

Skattefradrag: Vær oppmerksom på at du ikke får skattefradrag fra gaver gitt i Vipps, ettersom de ikke deler dine data med oss, så vi får ikke registrert gaven på din person. I MobilePay må du gå inn i menyen, finne innstillinger og aktivere “Skattefradrag for donasjoner”.

Ved spørsmål, ta kontakt med oss på marked@kreftforeningen.no.

Var denne siden nyttig?