Bli støttemedlem – gjør en forskjell!

Tusen takk for at du ønsker å bli støttemedlem! Hvert medlem og hver krone betyr mer enn du aner. Sammen gjør vi en stor forskjell for kreftsaken. ❤

Velg det beløpet som passer for deg – minimum er 100 kr i måneden.

Bli støttemedlem

kr

Sammen er vi sterkere enn krutt

Som støttemedlem blir du med i arbeidet vårt mot kreft. Sammen skal vi kjempe for:

• at færre får kreft
  • de beste behandlingsmulighetene
  • verdifull støtte og omsorg
  • ekspertråd og veiledning
  • slagkraft overfor politikere

Hold deg oppdatert

Som støttemedlem får du et nyhetsbrev på e-post hver måned – og magasinet vårt «Felles krefter» i posten (to ganger i året). Her deler vi inspirerende og viktige saker, som ikke hadde vært mulig uten støtte fra våre mange medlemmer.

Lurer du på noe?

Ikke nøl med å ta kontakt om det er noe du lurer på. Foretrekker du e-post kan du nå oss på: post@kreftforeningen.no. Du kan også ringe oss på 21 49 49 21.

Hva er vi?

Vi er en av de største bruker- og interesseorganisasjonene i Norge. Vi er en betydelig samfunnsaktør og en stor medlemsorganisasjon på helseområdet.

Hvem er vi?

Vi er en folkebevegelse med 128 000 medlemmer, 13 000 frivillige, 200 medarbeidere og tusenvis av givere og støttespillere som skaper gjennomslag for kreftsaken.

Hva gjør vi?

Vi jobber for at færre skal få kreft, at flere skal overleve kreft og for bedre livskvalitet for pasienter og pårørende. «Et liv uten kreft» er visjonen vi strekker oss mot.