Kreftforskning gjør det mulig

Jo flere vi er, jo mer kan vi få til. Å være medlem i Kreftforeningen koster kun 360 kroner i året – 195 kroner om du er pensjonist eller student.

Kreftforskning er ikke bare mikroskop og hvite frakker, det er overlevelse. Derfor er Kreftforeningen en av de største støttespillerne til kreftforskning. Faktisk går over halvparten av formålsbudsjettet til forskning. Det utgjør mer enn 200 millioner kroner i året. Sånt blir det resultater av.

I dag overlever 3 av 4 kreft. Det er dobbelt så mange som for 50 år siden, og stadig kommer nye oppdagelser. Sammen skaper vi håp og resultater.

360 kr.
Velg betalingsmetode
Personlig informasjon

Total sum: 360 kr.

Vidar (47)

Kreftfri i 3 år

Da Vidar fikk kreftdiagnosen, fikk de store spørsmålene plutselig en ny klang. Livet handlet ikke lenger om karriere og penger, men om å gjøre det som var viktig for han. Nå, tre år senere, er Vidar kreftfri, og jobber mot å få norgesrekorden for dypeste dykk uten lufttank. Kreftforskning har gjort at dette målet kan bli virkelighet.

Kaja (42)

Kreftfri i 2 år

Da Kaja fikk svar på mammografien, hadde hun allerede planlagt å delta på en feltrittstrening i Irland. Hun gjennomførte operasjonen og reiste på treningen. Dagen etter hjemkomsten begynte Kaja på cellegift. Nå er hun kreftfri, og selv om livet enda ikke er helt tilbake til normalen, har hun fått muligheten til å fortsette med det hun elsker aller mest.

Var dette nyttig?