Våre samarbeidspartnere

Mange bedrifter støtter Kreftforeningens arbeid – både store og små. Vi setter stor pris på alle som hjelper oss med oppmerksomhet, synlighet og penger til forskningen. Tusen takk!

Strategiske partnere

Colossium tanlage-logo på blå bakgrunn.

Colosseum Tannlege har siden mai 2024 vært en av Kreftforeningens strategiske partnere.

Les mer om samarbeidet med Colosseum Tannlege.

Coop lift-ditt logo på blå bakgrunn.

Coop Norge har vært samarbeidspartner med Kreftforeningen siden 2006.

Les mer om samarbeidet med Coop.

dnv-logoen på blå bakgrunn.

DNV har vært strategisk samarbeidspartner med Kreftforeningen siden 2022.

Logoen til Vitusapotek blå bakgrunn

Vitusapotek, også kjent som Norsk Medisinaldepot, har vært samarbeidspartner med Kreftforeningen siden 2005.

Les mer om samarbeidet med Vitusapotek.

Ordet "SANDS" er sentrert i hvite versaler på en mørkegrå, kvadratisk bakgrunn, med det samme ordet i lysegrått med mellomrom på begge sider.

SANDS, et av landets største forretningsadvokatfirmaer, har siden våren 2025 samarbeidet med Kreftforeningen.

Hovedpartnere

Logo til Mester Grønn i transparent

Mester Grønn har vært hovedpartner siden 2009. Les mer om samarbeidet med Mester Grønn.

En svart og hvit logo med ordet kid på.

Kid Interiør har vært hovedpartner til Rosa sløyfe-aksjonen siden 2011. Les mer om samarbeidet med Kid.

Lindex-logo i rødt, med ordet LINDEX med store bokstaver med en stilisert bakover E.

Lindex har vært hovedpartner til Rosa sløyfe-aksjonen siden 2003. Les mer om samarbeidet med Lindex.

Partnere

Stilisert fiskeillustrasjon ved siden av den fete teksten "SABRURA" med en mindre tekst under som lyder "STICKS & SUSHI".

Sabrura er med på Rosa sløyfe-aksjonen for første gang i 2025 og ser frem mot å farge restaurantene sine rosa i oktober. Folk vil kunne donere til Rosa sløyfe ved å spise av sushibuffeten eller ta med seg en sushi-kombo hjem. Med dette vil man kunne spise sunt samtidig som man bidrar inn til en god sak. 

Om Sabrura

Sabrura er en norsk restaurantkjede med et mål om å gjøre sushi til norsk hverdagskost- dette gjennom førsteklasses råvarer, til en folkelig pris. De har en all-you-can-eat sushibuffet som også inneholder retter for de som ikke foretrekker sushi, og flere komboer du kan kjøpe og ta med. 

Den stolt hane et godt val.

Den Stolte Hane samarbeider med Kreftforeningen gjennom hele året og setter stor pris på at de kan bidra til en sak som påvirker så mange liv. De engasjerer og aktiviserer på mange måter som for eksempel ved å stille med frivillige til kreftsakens vinterleker og å involvere de ansatte i inntektsbringende aktiviteter. I tillegg til det er de flinke til å fremme kreftsaken under sine egne kanaler og aktiviteter. 

Om Den Stolte Hane

Den Stolte Hane er en uavhengig kylling- og eggprodusent. De har produkter både i dagligvaremarkedet og i storhusholdning. De er levende opptatt av å levere sunne, næringsrike og bærekraftige produkter til norske forbrukere.  

Go Nordic Cruiseline-logo med svart tekst og et rødt og grått geometrisk motiv på hvit bakgrunn.

Go Nordic Cruiselines har et partnerskap med Rosa sløyfe-aksjonen. Deres engasjement går ut på å støtte aksjonen med 50 kr per voksen som booker et MiniCruise til København. Dette deler de på skjermer rundt om på skipene og nettstedene, i tillegg til at de sprer informasjon og budskap fra Kreftforeningen. 

Om Go Nordic Cruiselines

Go Nordic Cruiseline har nettopp endret navn og utseende. Tidligere er de kjent som DFDS; Det Forenede Dampskibs-Selskap. Dette er et dansk selskap som ble grunnlagt i 1866, og har fra oppstart vokst fra 19 skip til om lag 450 skip som har seilt for selskapet. 

Ditt Apotek logoen på blå bakgrunn.

Ditt Apotek har vært med på Rosa sløyfe-aksjonen over mange år og fortsetter å engasjere seg sterkt i denne. De selger våre produkter som reflekser og sminkepunger til inntekt for aksjonen.  I tillegg til dette engasjerer de seg ved å selge produkter i juletiden, der produktinntekten går spesifisert til Kreftforeningens juleaksjon. 

Om Ditt Apotek

Ditt apotek er en medlemsstyrt apotekkjede for frittstående apoteker. Kjeden ble etablert av NMD AS som et alternativ for apotekere som ønsker stor grad av individuell frihet og lokal tilpasning. 

Fiskars logo på blå bakgrunn.

I tillegg til å være med på å farge hele Norge rosa med et sort engasjement i Rosa sløyfe-aksjonen, selger Fiskars også sine ikoniske sakser med rosa spesialmønster med donasjon til aksjonen. De motiverer sine ansatte og partnere til å være med på Rosa sløyfe-løpet og stiller med flere på startlinjen når løpet går av stabelen. 

Om Fiskars

Fiskars er et av Europas eldste firmaer med oppstart i 1649. De har i dag en stor portefølje med merkevarer til både hus og hjem. Spesielt kjent er deres ikoniske saks med sitt oransje håndtak. 

Home Brands logo på blå bakgrunn

Home Brands er partner med Rosa sløyfe-aksjonen og har vært det over mange år. Home Brands representerer flere kjente merker og blant disse er det Magnor vi samarbeider tett med. De har designet Flere Rosa sløyfe- krus over årene og har fått flere kjente designere til å designe disse. Blandt disse er Halvor Bakke og Camilla Prytz som også har lansert flere limited edition produkter i rosa med donasjon til aksjonen.

Om Home Brands

Home Brands designer og utvikler kvalitetsprodukter til kjøkkenet og det dekkende bord. De representerer blandt annet merkene Magnor, Modern House, Sabor, Stiernholm og flere kjente kvalitetsmerker.

Illums Bolighus logo på blå bakgrunn

Illums Bolighus engasjerer seg i Kreftforeningens juleaksjon der vi gir et håp til de som er syke og pårørende i en ekstra vanskelig tid. De selger eksklusive produkter som er tilhørende juleaksjonen, og fronter disse og kreftsaken når de arrangerer kundekvelder. 

Om Illums Bolighus

Illums Bolighus er et internasjonalt flaggskip innen moderne boligkultur, design og innredning. De tilbyr både det som er i tiden og det som ikke er blitt glemt gjennom årene innen skandinavisk og internasjonalt design. 

Jobzone logo på blå bakgrunn.

Samarbeidet mellom Kreftforeningen og Jobzone omhandler vår solsmart kampanje. Jobzone har et mål om å øke bevisstheten rundt kreft gjennom å sette søkelys mot solbudskap og forebyggende tiltak. De fokuserer spesielt på sine ansatte gjennom sommeren og i deres egen personalhåndbok finner de informasjon rundt tiltak man kan gjennomføre for å være solsmart. 

Om Jobzone

Jobzone ble grunnlagt i 2002, og er i dag Norges største bemanningsselskap. De har 35 lokalkontorer over hele Norge som kan tilby bred kompetanse innen bemanning og rekruttering. 

Jordbærpikene logo på blå bakgrunn.

Jordbærpikene og Kreftforeningen har over mange år hatt et partnerskap i Rosa sløyfe-aksjonen. For de ansatte i Jordbærpikene handler partnerskapet om å gi tilbake til samfunnet, samtidig som å støtte alle kvinner og pårørende som kjemper mot brystkreft. De har en Rosa lunsj i oktober som gir 10 kr per solgte lunsj, og som gir gjestene en mulighet til å gjøre en forskjell.

Om Jordbærpikene

Jordbærpikene er en norsk kafékjede som tilbyr hjemmelaget mat og bakverk i hyggelig omgivelser- ofte plassert på kjøpesentre over hele landet. De har et mål om at kundene skal oppleve et sted hvor man kan senke skuldrene og nyte en god lunsj eller kaffe. Kjeden startet i Trondheim i 2003 og har siden vokst til over 40 steder rundt om i Norge. 

Nilfisk logo blå bakgrunn

Nilfisk er partner til Rosa sløyfe-aksjonen. De har over flere år støttet aksjonene med å ha kjøpsutløsende donasjon ved salg av to av sine støvsugermodeller, til industri og hjemme. I tillegg til dette involverer Nilfisk seg med å spre informasjon om brystkreftsaken til kunder og ansatte.

Om Nilfisk

Nilfisk har siden 1906 produsert og solgt profesjonelle rengjøringsprodukter av høysete kvalitet over hele verden. I dag tilbyr de et omfattende utvalg av førsteklasses rengjøringsprodukter, og er en tiltrodd leverandør av service- og vedlikeholdstjenester til det profesjonelle markedet og forbrukerprodukter. 

Oriflame logo på blå bakgrunn

Over flere år har Oriflame vært partner til Rosa sløyfe-aksjonen. Hvert år setter de sammen unike produktpakker for både kvinner og menn der hver solgte pakke gir en donasjon til Rosa Sløyfe- aksjonen. Produktpakkene har engasjert en stor mengde mennesker hvert år- noe som har gitt gode bidrag over årene. 

Om Oriflame

Oriflame ble grunnlagt i Sverige i 1967 og er i dag det største direkteselgende skjønnhetsfirmaet i Europa. De har et bredt produktsortiment av svenske, innovative skjønnhetsprodukter inspirert av naturen. 

Perrigo logo på blå bakgrunn.

Perrigo tar ut sitt engasjement i Kreftforeningens solsmart kampanje. I samarbeid med oss jobber de for å øke kunnskapen og spre informasjon om solbeskyttelse. Perrigo formidler våre solråd gjennom deres kommunikasjonskanaler for merkevarene Cosmica, ACO hud og Cliniderm. For hvert solgte produkt i deres kampanjeperiode fra slutten av mai til midten av juni, doneres 1 krone per solgte solkrem.

Om Perrigo

Perrigo har i over 130 år lagd rimelige selvpleieprodukter som selges gjennom pålitelige forhandlere, apotek og nettbutikker. De har fokus på å lage produkter som er trygge og effektive for forbrukernes helse og velvære. 

Hvit tekst "Radio Metro" på lilla bakgrunn med en horisontal hvit linje mellom ordene.

Radio Metro er tydelige på at samarbeidet og engasjementet i Rosa sløyfe-aksjonen er langt mer enn en innsamling – de mener det er en mulighet til å gjøre en forskjell i arbeidet mot brystkreft. Markedssjefen i Radio Metro, Bjørn Ivar Holter-Nilsen, sier at vårt arbeid er uvurderlig, og at de er stolte av å kunne bidra til økt bevissthet, støtte til forskning og hjelp til de som er berørt av kreft. I oktober arrangerer de Rosa sløyfe- auksjonen, hvor de donerer bort produkter og tjenester som er donert til auksjonen fra deres kunder og samarbeidspartnere. Hele inntekten fra auksjonen går uavkortet til Rosa sløyfe-aksjonen.

Om Radio Metro

Radio Metro er en radiokanal som ble lansert 15. januar 2009. Radio Metro spiller variert musikk fra 70-tallet og frem til i dag, men har en hovedvekt på musikk fra 80 og 90-tallet. Kanalen sender i Oslo, Follo, Romerike, Buskerud, Østfold, Gjøvik, Lillehammer, Hamar og i Agder. 

Power logo på blå bakgrunn

Power er med som partner til Kreftforeningen gjennom hele året og bidrar til flere av aksjonene våre. Det startet med et engasjement der de donerte 1 krone per solgte handlepose til å utvide med flere aktiviteter og engasjementer. Ved Kreftforeningens innsamlingsaksjon og Juleaksjonen bidrar de med kjøpsutløsende donasjoner for valgte produkter gjennom aksjonsperiodene.

Om Power

Power er en av Nordens største leverandører av elektronikk og hvitevarer, og består i dag av 269 varehus og 6000 ansatte. De har et mål om å alltid ligge et skritt foran for å levere smarte og effektive løsninger til sine kunder. 

Logoen til Sumo Restaurants i transparent

Sumo Restaurants har siden 2023 vært partner med Rosa sløyfe-aksjonen. De gir kundene muligheten til å donere kr. 25,-, 50,-, 100,-, eller 250,- ved betaling av sitt måltid og alle donasjoner går rett til Rosa sløyfe-aksjonen. Donerer kunden til aksjonen vil den få tilsvarende sum i Sumo CashPoints tilbake på sin Sumo konto.

Om Sumo Restaurants

Sumo Restaurants er restaurantkjede som tilbyr Asian Fusion. De spiller på at restaurantene deres er stedet for avslapning, vennskap, latter, opplevelser og viktigst av alt; tid sammen. Sumo finnes i fem byer og har totalt 25 serveringssteder. Fra den første restauranten åpnet og frem til i dag, har Sumo alltid hatt et ønske om å sette et positivt fotavtrykk i samfunnet. 

Ticketmaster logo på bakgrunn.

Ticketmaster tar ut sitt engasjement ved å involvere kunder og ansatte i sitt samarbeid med Kreftforeningen. De er med på flere aksjoner og kampanjer gjennom året og holder flere ulike inntektsbringende aktiviteter. Underveis i de forskjellige aksjonsperiodene har Ticketmaster en digital løsning som gir alle billettkjøpere via nettsiden mulighet til å donere 30 kroner. Ticketmaster er også aktive med å dele Kreftforeningens budskap i forbindelse med kampanjer til sine kunder og leverandører. 

Om Ticketmaster

Ticketmaster er Norges ledende markedsplass for arrangementer innen sport, kultur, musikk og festival. Kjøper man en billett gjennom deres sider, kan man alltid stole på at den er ekte og at du får den beste tilgjengelige plassen som er ledig på dette tidspunktet. 

3D-metallisk tonns of rock-logo med en skyggeeffekt.

Tons of Rock har sammen med Kreftforeningen skapt en solsmart ramme på Norges største festival. I tillegg til at Kreftforeningen får være tilstedet med tatoveringer og solkrem er det etablert skygetelt for festvalgjester og solrådene deles til en viktig målgruppe. I tillegg har Tons of Rock, sammen med noen av sine største artister, auksjonert bort både festivalopplevelser og signert merch til inntekt for Kreftforeningens Innsamlingsaksjon

Om Tons of Rock

Tons of Rock er hardrock- og metalfestival som arrangeres på Ekebergsletta i Oslo i juni hvert år. Musikkfestivalen har i løpet av sine 10 år blitt Norges største med over 120 000 besøkende fra 66 ulike land.  

Bildet viser det mørkeblå ordet "MOVA" med store bokstaver med et registrert varemerkesymbol.

MOVA har valgt å ta ut sitt engasjement i Kreftforeningens Innsamlingsaksjon og Rosa sløyfe. Under Kreftforeningens innsamlingsaksjon holder de en felles digital innsamling, hvor de lokale senterne oppretter egne innsamlinger under denne. De bygger det opp til en konkurranse innad, hvor det gjelder å være kreative for å samle inn midler. Kreativiteten faller inn under alt fra gruppetimer med donasjon til oppfordring til å gå under Kreftforeningens innsamlingsaksjon. I Rosa sløyfe-aksjonen involverer de ansatte og medlemmer med lokale ildsjel løp i tillegg til at de gir kjøpsutløsende donasjon på månedsabonnoment.

Om MOVA

MOVA er en treningssenterkjede med over 80 treningssentre i Norge. De opplever et treningsmiljø som preges av inkludering, raushet og mangfold. MOVA ønsker å skape en sosial møteplass hvor treningsglede og bevegelse står i fokus, samtidig som de hjelper medlemmer til en god livsstil og bedre helse. Treningssentrene til MOVA skal være en plass hvor alle føler seg velkommen, uavhengig om man er godt trent eller utrent.  

Kreftforeningen samarbeider med Kari Traa for å rette fokus mot viktigheten av fysisk aktivitet før, under og etter kreftbehandling. Trening kan styrke både kropp og sinn – og bidra til økt livskvalitet for kvinner som lever med og har hatt kreft. I ti år har Kari Traa støttet brystkreftsaken gjennom Rosa sløyfe-løpet og de har en egen leken rosa kolleksjon hver oktober. Sammen jobber vi for å spre kunnskap, støtte forskning og motivere med initiativer som gjør det lettere å holde seg aktiv, også i tøffe perioder. Kari Traa er med på å løfte kvinnehelse gjennom deres felleskap av kvinner som heier på hverandre!

Om Kari Traa

Kari Traa er ikke bare et kvinnelig sportsmerke grunnlagt av en tre-ganger Olympisk medaljevinner, det er et fellesskap som hyller femininitet, motiverer hverandre og som elsker friluftsliv. Kari Traa tror på å styrke kvinner til å håndtere enhver utfordring med selvtillit gjennom kvalitetsmaterialer og gjennomtenkt design. 

Bildet viser teksten tights.no med fete, små, oransje bokstaver på en gjennomsiktig bakgrunn.

Sammen med Kreftforeningen vil Tights.no gjøre en forskjell og vise solidaritet med de som trenger det mest. De ser på samarbeidet som en fantastisk mulighet til å bidra til kreftforskning og støtte de som er berørt av kreft. Tights.no engasjerer seg i Rosa sløyfe-løpet for å øke bevisstheten rundt brystkreft- dette gjennom annonser, nyhetsbrev og salg av produkter. Tights.no er superglade for samarbeidet og vil gjøre sitt ytterste for å genere penger til forskning på brystkreft samtidig som de gir kundene en enkel måte å bidra på. 

Om Tights.no

Tights.no ble startet av en vennegjeng en sen vinterkveld i November i 2014. De startet med de få varene de klarte å skrape sammen og siden den gang har det skjedd utrolig mye: Tights.no er blitt en av Norges største nettbutikker med et bredt utvalg av treningstights, andre klær, smartmat, kosttilskudd og en lang rekke med ting til den som trener. 

Logoen til David-andersen

David-Andersen er stolte partnere av Kreftforeningen og Rosa sløyfe-aksjonen. Dette er et samarbeid som betyr mye for de ansatte i David- Andersen, både som en del av deres samfunnsansvar og av personlig engasjement. De ønsker å bidra til økt kunnskap, forskning og støtte til de som rammes. For andre året på rad lanserer de et spesiallagd smykke som er unikt og designet til inntekt for Rosa sløyfe-aksjonen. De vil at dette smykke skal være et symbol på solidaritet, håp og engasjement. Det skal minne oss om styrken i fellesskapet og at små handlingen kan bety mye. 

Om David-Andersen

David- Andersen ble grunnlagt på slutten av 1800-tallet av gullsmed David Andersen fra Toten, som etablerte seg i Kristiania med en lidenskap for håndverk og nytenkning. Siden hans død i 1901, har hans arvtagere drevet David-Andersen videre. I dag er det femte generasjon og dermed hans tippoldebarn som driver gullsmeden. 

I samarbeid med Big Bite setter vi fokus på hvor viktig det er å være solsmarte. Med deres unge målgruppe ønsker vi å nå ut med solråd som er lett tilgjengelige og enkle å følge. Big Bite vil donere 1 kr per solgte hele sub til saken – og når de smører maten- vil de minne kundene på å smøre huden.

Om Big Bite

Big Bite er en av Norges største hurtigmatkjeder, med røtter i Trondheim hvor første avdeling åpnet i 1997. I dag har kjeden over 60 avdelinger fra Alta i nord til Kristiansand i sør. De tilbyr ferske subs, wraps og salater laget på norske råvarer og dagferskt brød fra lokale bakere. Du finner Big Bite der pulsen er høy – fra travle kjøpesentre til sentrale kollektivknutepunkt.

Ordet "Skyr" er skrevet i stor, svart serif-font med et registrert varemerkesymbol på slutten.

Skyr® har støttet Kreftforeningen gjennom Rosa sløyfe-løpet i mange år, og i år er de med på Rosa Sløyfe-aksjonen i sin helhet. Under Rosa sløyfe-løpet stiller de med proteinrik Skyr® til alle løpere, en fargerik stand, morsomme konkurranser og masse god stemning. Sammen bidrar vi til å spre kunnskap, vise solidaritet og støtte livsviktig forskning på brystkreft. De ser frem mot å snakke med dere alle på Rosa sløyfe-løpet! 

Om Skyr®

Siden lanseringen i Norge i 2009 har Skyr® vært en stor suksess. Med høyt proteininnhold, fyldig konsistens og frisk smak er Skyr® et perfekt lite måltid. Skyr® har flere ulike produkter, både store begre og mindre begre som er perfekt på farten.  

En helblå firkant sentrert på hvit bakgrunn.

Samarbeidet mellom Mia Health og Kreftforeningen handler om å forene folkehelse og kreftforskning gjennom noe så enkelt – og kraftfullt – som fysisk aktivitet. Gjennom Mia-appen kan både enkeltpersoner og bedrifter være med og bidra: For hver måned brukeren er i aktivitet, genereres det et beløp som går direkte til Kreftforeningen.

Om Mia Health

Mia Health er en norsk helseapp utviklet i samarbeid med NTNU og professor Ulrik Wisløff. Appen måler aktivitetsnivå og kondisjonsalder basert på pulsen din – og viser om du er aktiv nok til å holde deg frisk. Målet er å gjøre det enkelt for folk flest å forstå og forbedre egen helse.

En person står i en yoga-trepositur på ett ben med armene løftet over hodet og håndflatene samlet.

FLOYD er stolt, offisiell partner av Rosa Sløyfe-aksjonen. De har en tradisjon med å donere et bidrag til Rosa Sløyfe og brystkreftsaken per solgte kjole i deres nettbutikk og fysiske butikker i oktober. 

Om FLOYD

Siden 1985 har FLOYD kledd opp kvinner til både hverdag og fest!  

FLOYD.no  er en av Norges ledende motebutikker for kvinner på nett. Her finner du siste nyheter og trender innen klær og mote fra både eget varemerke og et variert utvalg eksterne merkevarer. FLOYD forhandles også i 40 FLOYD butikker, i tillegg til 200 frittstående forhandlere i Norge.

Fargerike geometriske former som danner et sirkulært mønster over ordet "LÖPLABBET" i fet, svart tekst.

Löplabbet samarbeider med Kreftforeningen og Rosa sløyfe-løpet fordi vi deler et felles engasjement for å fremme aktivitet, helse og løpeglede. Sammen kan vi løfte en viktig sak og senke terskelen for å komme i gang med løping – uansett utgangspunkt.

Om Löplabbet

Löplabbet er Norges største butikkjede som spesialiserer seg kun på løping. Over 170 løpere er ansatt i våre butikker, og representerer hele spekteret fra mosjonister til aktive løpere på nasjonalt nivå. De løper på asfalt, grus, i terreng og på bane – felles for dem alle er lidenskapen og interessen for løping. 

De jobber kontinuerlig med å holde seg oppdaterte på utstyr, trening og skader for løpere på alle nivåer. De kaller det trygg treningsglede!

Logo for Norsk Friidrett, med stilisert bånd i det norske flaggets farger over organisasjonens navn i fet, hvit tekst.

Norges Friidrettsforbund og Kreftforeningen samarbeider for å fremme fysisk aktivitet som en viktig del av folkehelse og kreftforebygging. Gjennom felles kampanjer, løpsarrangementer og aksjoner som Rosa sløyfe, mobiliserer vi utøvere, klubber og publikum til å stå sammen mot kreft. Vi deler et verdigrunnlag om livsglede, mestring og fellesskap – og ønsker å bruke idrettens kraft til å skape bevegelse og gjøre en forskjell.

Om Norges Friidrettsforbund

Norges Friidrettsforbund er en organisasjon for hele norsk friidrett – fra bredde til topp. Vi jobber for å utvikle og fremme friidretten som en åpen, inkluderende og helsefremmende aktivitet for alle aldersgrupper. Gjennom våre 946 klubber og nærmere 77.000 medlemmer er vi til stede i hele landet, og vi skaper aktivitet i alt fra barneidrett og mosjon til internasjonale mesterskap.

Logoen til DekkTeam

DekkTeam har over flere år tatt ut sitt engasjement i Rosa sløyfe-aksjonen, men de har også tatt del i vår Solsmart-kampanje, der de har solgt solbriller og rettet fokuset mot viktigheten av å beskytte seg mot solen – også i bilen. DekkTeam har solgt isskraper med budskapet “sammen sk(r)aper vi håp og er et tilbehør mange bilister har.  

Om DekkTeam

DekkTeam er en landsdekkende dekk-kjede med over 120 utsalgssteder og dekkverkstedeb i Norge. De fokuserer på å kunne tilby bransjens beste fagkunnskap og service siden den første butikken åpnet i 1993. Målsettingen deres er å være landets ledende leverandør på dekk, felg og dekkhotell – samtidig som de er bygget på en visjon om å gjøre veien tryggere og hverdagen enklere. 

Var dette nyttig?